هزینه دریافتی بانک‌ها از قبوض تلفن همراه

نرخ تعرفه‌ها را بانک مرکزی تعیین کرده

عاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: براساس بخشنامه موجود تا پایان سال جاری شرکت ارتباطات سیار برای هر قبض حضوری و غیرحضوری 20 ریال به بانک پرداخت می‌کند که نرخ تعرفه‌ها براساس عددی است که بانک مرکزی اعلام کرده یعنی برای هر قبض تلفن همراه مبلغ 20 ریال به بانک پرداخت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
محمدمهدی عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مبلغ مورد نظر برای سال 89 به مذاکره و توافقات سرویس گیرنده و بانک‌ها منوط است که ما در این زمینه در حال مذاکره با بانک‌ها هستیم.

او تصریح کرد: این مبلغ بسته به نوع سرویسی که بانک‌ها ارائه می‌دهند مشخص می‌شود که البته مبلغ مورد نظر برای هر قبض حضوری و غیرحضوری 20 ریال اعلام شده است.

وی گفت: وقتی مباحث مالی مطرح می‌شود رگولاتوری به نام بانک مرکزی که رگولاتوری مالی کشور است، مطرح می‌شود که باید با آن‌ها هم در این زمینه هماهنگ کنیم؛ در موارد دیگر سرویس‌ها فقط با رگولاتوری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه هماهنگ می‌شد اما در رابطه با این سرویس باید با بانک مرکزی هماهنگ شود.

او در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر طبق توافقاتی که انجام شده مشترکانی که ارتباطشان یک طرفه شده می‌توانند قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند که ظرف 24 تا 48 ساعت اطلاعات به ما می‌رسد، گفت: در حال مذاکره با دوستان هستیم که بتوانیم در لحظه و بلافاصله بعد از واریز کردن قبض، اطلاعات را دریافت و نسبت به وصل سیم‌کارت اقدام کنیم که امیدواریم تا پایان سال این کار انجام شود.

معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: البته هنوز موفق نشدیم زیرا سامانه بانکی این اجازه را به ما نداد اما با چند بانک در حال مذاکره هستیم که نهایی شده است.

وی گفت: ما به دنبال آنیم که مشترکان هر زمان در هر لحظه‌ای که قبوض خود را به‌صورت حضوری و غیرحضوری پرداخت کردند، خطشان وصل شود که در حال حاضر به دو بانک به‌طور خاص بیشتر از بانک‌های دیگر وارد مذاکره شدیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −    =  19