کارت‌های اعتباری بانک ملت به زودی صادر می‌شود

معاون توسعه و فناوری بانک ملت از آماده بودن سازوکارهای لازم برای توزیع کارت‌های اعتباری خبر داد و گفت: سامانه مربوط طراحی شده و تعدادی کارت به صورت آزمایشی صادر و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علیرضا لکزایی با اشاره به اینکه استراتژی بانک در سال جاری در دو محور ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و تمرکز بیشتر بر روی مقوله امنیت بانکداری الکترونیک قرار دارد، گفت: توسعه و خلق محصولات نوین بانکی متناسب با خواسته‌های مشتریان، صدور کارت‌های خرید اعتباری، عرضه نسخه جدید بانکداری اینترنتی، گسترش تعداد کارتهای پوز فروشگاهی و افزایش تعداد خود‌پرداز از مهمترین برنامه‌های بانک ملت در سال جاری به حساب می‌آید.
معاون توسعه فناوری بانک ملت هرگونه تغییر در فرآیند صدور کارت‌های این بانک را تکذیب کرد.
این در حالیست که در ماه‌های گذشته برخی کارت‌هایی که توسط این بانک صادر می‌شود در ابتدا رمز کارت را به همراه ندارد و به مشتری اعلام می‌شود رمز به آدرس منزل ارسال خواهد شد و یا یک هفته آینده برای دریافت رمز به شعبه مراجعه کنید.
وی در ادامه در تشریح برنامه‌های بانک ملت برای صدور کارت‌های اعتباری از نظر کمی و کیفی اظهار داشت: سامانه مربوطه طراحی و تولید شده و تعدادی کارت به صورت آزمایشی صادر و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
به گفته لکزایی تمامی ساز و کارهای لازم برای ارایه کارت‌های اعتباری فراهم شده و در آینده‌ای بسیار نزدیک اعلام عمومی خواهد شد.

* تشریح حجم عملیات بانک ملت در نوروز 89
معاون توسعه و فناوری بانک ملت در ادامه در رابطه با عملکرد بانکداری الکترونیکی این بانک در ایام نوروز، اظهار داشت: حجم عملیات بانک ملت در بخش اینترنت در نوروز 89 در مقایسه با نوروز 88 در میزان تعداد تراکنش با رشد منفی 14 درصدی معادل 213 درصد افزایش در حجم گردش مالی داشته است.
وی افزود: حجم عملیات بانک ملت در بخش تلفن‌بانک با 128 درصد رشد در تعداد تراکنش در حجم گردش مالی 491 درصد افزایش و همچنین حجم عملیات در بخش خودپرداز‌ها با 44 درصد رشد در تعداد تراکنش‌ها معادل 74 درصد رشد در حجم گردش مالی در نوروز 89 نسبت به نوروز 88 داشته است.
معاون توسعه و فناوری بانک ملت ادامه داد: همچنین دربازه مذکور حجم عملیات در بخش کارت‌خوان پوز فروشگاهی با 195 درصد رشد در تعداد تراکنش و 152 درصد رشد در حجم گردش مالی و حجم عملیات در بخش همراه‌بانک با 143 درصد رشد در تعداد تراکنش و 5 هزار و 61 درصد رشد در حجم گردش مالی به برآورد شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به عدم اعلام وضعیت تراکنش‌های ناموفق فروردین ماه توسط شتاب تا اواسط اردیبهشت ماه در حال حاضر امکان ارایه گزارش آمار این بخش وجود ندارد.

* عملکرد بانکداری الکترونیکی بانک ملت در سال 88
معاون توسعه و فناوری بانک ملت عملکرد کارت‌های صادره بانام و بی‌نام از این بانک را با 70 درصد رشد در سال 88 نسبت به سال 87 معادل 7 میلیون و 147 هزار و 5 ریال اعلام کرد و ادامه داد: تعداد پایانه‌های خود‌پرداز با رشد 24 درصدی در سال 88 نسبت به سال 87 معادل 466 مورد در سال گذشته برآورد شده است.
وی تعداد کارت‌خوان فروشگاهی را نیز در بازه زمانی مذکور با 49 درصد رشد معادل 61 هزار و 49 مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در بخش بانکداری اینترنتی 82 درصد رشد نسبت به سال 87 برآورد شده که عملکرد سال 88 معادل 257 هزار و 712 مورد، خدمات همراه بانک با 121 درصد رشد در سال 88 معادل 208 هزار و 13 مورد و خدمات تلفن بانک با 58 درصد رشد در سال 88 معادل 392 هزار و 117 مورد گزارش شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  −    =  72