سامانه پرداخت اینترنتی بیمه آسیا به زودی فعال می شود

طی مذاکره با چند بانک :

بیمه‌آسیا در حال حاضر با چندین بانک وارد مذاکره شده و در صورت توافق نهایی، درگاه یک یا چند بانک را بر روی پورتال خود فعال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  روابط عمومی بیمه آسیا ، شهروز مجیدی، مدیر فناوری اطلاعات بیمه‌آسیا در خصوص امکان تمدید الکترونیکی بیمه‌نامه‌ها گفت: بیمه‌آسیا آمادگی آن را دارد تا هر لحظه سرویس تمدید الکترونیکی بیمه‌نامه‌ها را در رشته‌هایی که امکان آن وجود دارد فعال کند.

مدیر فناوری اطلاعات بیمه‌آسیا، درباره راه‌اندازی سیستم متمرکز و آنلاین بیمه‌آسیا گفت: سیستم متمرکز و یکپارچه‌ای که در بیمه‌آسیا راه‌اندازی شده، تمامی فعالیت‌های بیمه‌ای اعم از صدور، خسارت و الحاقیه را در تمام زیر رشته‌های بیمه‌ای شامل شده و آن‌ها را پوشش می‌دهد.

مجیدی با اشاره به اینکه بیمه‌آسیا بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور است، اظهار داشت: ما در مقطع زمانی کوتاهی نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه توانستیم سیستم متمرکز و یکپارچه را راه‌اندازی کنیم و در حال حاضر هم این سیستم تمام فعالیت‌هایمان را شامل می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات بیمه‌آسیا از راه‌اندازی سیستم پشتیبان (Back up) مرکز اطلاعات در خارج از تهران خبر داد و افزود: در حال امکان‌سنجی و بررسی چند شهرستان برای ایجاد سیستم پشتیبان هستند تا در نهایت یکی از این شهرها انتخاب شود؛ اگرچه در پارک فناوری پردیس هم یک سیستم پشتیبان داریم.

مجیدی با اشاره به اینکه بیمه‌آسیا چهار سال پیش امکان صدور اینترنتی بیمه‌نامه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان را فراهم کرد گفت: شاید بتوان در برخی از رشته‌های بیمه‌ای که عمومیت دارد امکان صدور الکترونیکی بیمه‌نامه را فراهم کرد اما در حال حاضر برای این کار باید زیرساخت لازم فراهم شود.

وی افزود: بیمه‌آسیا در حال حاضر فرم‌های محاسباتی تعدادی از بیمه‌نامه‌ها را بر روی پورتال خود قرار داده است. این فرم‌ها برای گرفتن اطلاعات اولیه و ارایه قیمت حدودی صدور بیمه‌نامه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

مجیدی در پایان اظهار امیدواری کرد در آینده با توسعه این امکانات، خدمات جدیدی ارایه ‌شود تا مشتری حداقل برای بیمه‌نامه‌هایی که زمان تمدیدشان فرا رسیده به صورت اینترنتی اقدام کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =