همراه بانک صادرات با ارائه قابلیت های جدید به بهره برداری رسید

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ترویج شیوه های نوین بانکداری، نسخه جدید همراه بانک باقابلیت های متنوع در امور مالی را تهیه و به مرحله بهره برداری رساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نسخه جدید همراه بانک علاوه بر سرویس هایی مانند اطلاع از مانده حساب، اطلاع از سه گردش آخر، اعلام شناسه حساب بانکی شبا، اطلاع از سه شارژ آخر خریداری شده برای سیم کارت و غیره با قابلیت های مالی نوین در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته و آماده بهره برداری است.

بر اساس این گزارش این سرویس های جدید با قابلیت های مالی چون انتقال وجه به حساب دیگران، انتقال وجه بین بانکی (از طریق سامانه پایا)، پرداخت اقساط تسهیلات (از طریق سامانه پایا)، تعیین مبلغ چک، مانده کارت شتابی، اعلام مفقودی کارت، پرداخت قبض و خرید شارژ سیم کارت از طریق حساب طراحی وتهیه شده و از آذرماه سال جاری جهت بهره برداری عموم مشتریان بر روی سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir قرار گرفته است.

دراین گزارش می افزاید: مشتریان عزیز برای استفاده از قابلیت های جدید همراه بانک، پس از بار گذاری برنامه بر روی گوشی، از طریق شعب این بانک فرم مخصوص فعال سازی خدمات جدید را تکمیل و یک روز پس از ارائه به شعبه از این خدمات استفاده نمایند.

گفتنی است انجام عملیات مالی از طریق نسخه جدید همراه بانک خدمت نوین دیگری از سوی بانک صادرات ایران می باشد که نقش به سزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.

مشتریان گرامی می توانند جهت استفاده صحیح از سیستم همراه بانک به وب سایت اینترنتی بانک صادرات به آدرس www.bsi.ir مراجعه و راهنمای همراه بانک را بطور کامل مطا لعه نمایند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3