تبدیل بانک سپه به بانک اول کشور یک شعار نیست

مدیر عامل بانک سپه اعلام کرد: در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها 900 هزار تن کالای اساسی کشور توسط این بانک خریداری و ذخیره سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سپه، رامین پاشایی فام در همایش سراسری بازرسان و حسابرسان این بانک ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت : تبدیل شدن بانک سپه به بانک اول کشور یک شعار نیست بلکه هدفی است محقق شدنی و دست یافتنی.


وی با بیان اینکه تدابیر و فعالیت های گسترده ای برای تحقق این مهم صورت گرفته که نتایج آن به زودی مشخص خواهد شد، گفت: تفاهم با وزارتخانه های صنایع، بازرگانی و نفت از جمله اقداماتی است که بدون شک باعث اعتلای جایگاه بانک و کسب موفقیتهای قابل توجه در به دست آوردن سهم بازار پولی کشور خواهد شد.


پاشایی فام در ادامه با تاکید بر اینکه بانک سپه نیازمند تحول اساسی است افزود: این تحول یک ضرورت است، بانک سپه باید به واسطه این تحول و در راستای آن بتواند جایگاه واقعی و در خور شأنش را در بازار پولی و بین شبکه بانکی به دست آورد.


مدیرعامل بانک سپه گفت : با توجه به پتانسیل و توانائیهای موجود بانک سپه از جایگاه واقعی خود دور مانده که باید این مسئله در کوتاه ترین زمان ممکن با کوشش و تلاش همه همکاران جبران شود.


وی با اشاره به حساسیت و اهمیت کار حسابرسان و بازرسان بانک اظهار داشت: وظیفه خطیر و مهمی بر عهده شما گذاشته شده است، در نتیجه فعالیت و تلاش اداره بازرسی و حسابرسان ما باید فضای امن و آرام برای فعالیت همکاران در تمام بخشها ایجاد شود.


وی با اشاره به دیدار اخیر خود با معاون رئیس جمهور اظهار داشت: تلاشها و کوششهای صادقانه مجموعه بانک سپه باعث شد تا معاون رییس جمهور این بانک را به عنوان بانکی که کمترین میزان تخلف در آن وجود دارد معرفی شود.
پاشایی فام افزود : این جایگاه و این نحوه کارکردن باعث شده تا سرمایه اصلی بانک یعنی اعتماد مردم شکل بگیرد.


مدیرعامل بانک سپه با تاکید مجدد بر اینکه اعتماد مردم سرمایه اصلی بانک است اظهار داشت در شرایطی که اوراق مشارکت 17 درصدی و گواهی سپرده 16 درصدی منتشر شد مردم از گواهی سپرده 15 درصدی بانک به خوبی استقبال کردند، این استقبال بیانگر اعتماد آنها به بانک خود یعنی بانک سپه است.


وی افزود: باید تمام سعی خود را بر حفظ این سرمایه اصلی به کار گیریم.


پاشایی فام با بیان اینکه چنین سرمایه ارزشمندی با تلاش تک تک همکاران شکل گرفته و به وجود آمده گفت: باید قدر این سرمایه را دانست و برای آن ارزش خاص قائل شد و در حفظ و نگهداری آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =