شناسایی الکترونیکی مشتریان در بانک ملی

به مناسبت دهه مبارک فجر، سامانه الکترونیک اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی بانک ملی ایران به همت اداره کل ارزیابی و اعتبار سنجی مشتریان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رئیس اداره کل ارزیابی و اعتبارسنجی مشتریان با اشاره به نام گذاری سال 89 به عنوان سال همت مضاعف، کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: راه اندازی این سامانه بر اساس همت مضاعفی بوده که برای عملیاتی شدن این خدمت و در راستای جلب رضایت مشتریان صورت گرفته است.


محمدرضا کرمی اجرایی شدن این سامانه را گامی در جهت طرح تحول نظام بانکی و همسو با هدفمند سازی یارانه ها توصیف کرد.


به گفته وی طرح مذکور در شعب مستقل و سپس شعب جنوب تهران که از جمله شعب پر ترافیک بانک هستند، به صورت آزمایشی اجرا شده و همزمان با هشتمین روز از دهه فجر در شعب استان تهران عملیاتی شده است.


با توجه به ارسال روزانه حدود 200 گزارش از سوی اداره کل ارزیابی و اعتبارسنجی مشتریان و در راستای طرح هدفمندسازی یارانه ها، صرفه جویی های چشمگیری در زمان، هزینه سفرهای درون شهری، کاغذ و خدمات صورت می گیرد.


رئیس اداره کل ارزیابی و اعتبارسنجی مشتریان، شناسایی صحیح مشتری و به روز رسانی اطلاعات اعتباری مشتریان پیش از اعطای تسهیلات را عوامل مهمی در راستای جلوگیری از معوق شدن مطالبات و اعطای صحیح تسهیلات بر مبنای عدالت معرفی کرد و اظهار داشت: با الکترونیک شدن شناسایی و ارزیابی مشتریان، در نهایت فرآیند ارائه تسهیلات کوتاه تر خواهد شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  63