امتیاز بانک ملی به مشتریان در دهه فجر

بانک ملی ایران در ایام دهه فجر، هزینه 165 هزار ریالی دستگاه رمز گیر (Token ) را برای افرادی که در این مقطع به عضویت سامانه بانکداری اینترنتی این بانک (سبا) در می آیند، دریافت نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان در صورت تمایل به عضویت در سامانه سبا می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس  ir.bmi.www  و انتخاب گزینه بانکداری اینترنتی (سبا) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


سامانه مذکور در مدت زمان فعالیت خود توانسته است تا حد زیادی در کاهش شلوغی شعب و سفرهای درون شهری، بالابردن میزان اعتماد عمومی نسبت به خدمات غیرحضوری و افزایش سرعت و امنیت مبادلات مالی اینترنتی اثرگذار باشد.


لازم به ذکر است، دستگاه رمز گیر (Token ) جهت ورود مشتریان به سامانه سبا و استفاده از انواع خدمات این سامانه، رمز مخصوص امنیتی ارائه می کند .


همچنین سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران، امکان استفاده دارندگان حساب های متمرکز این بانک را در تمامی ساعات شبانه روز از خدماتی نظیر نمایش لحظه ای موجودی، نمایش خلاصه آخرین وضعیت حساب ها، نمایش صورتحساب، انتقال وجه بین حساب های بانک ملی و سایر بانک ها که دارای شناسه بانکی هستند، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت اقساط تسهیلات بانکی و پرداخت حقوق کارکنان شرکت ها فراهم می سازد.


واریز دسته ای چک ها نیز دیگر خدمتی است که اخیراً در سامانه سبا فعال شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  5  =