پذیره نویسی بانک مهر اقتصاد، به زودی

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دیدار نوروزی خود با کارکنان این بانک از پذیره نویسی عمومی این بانک در اوایل سال 90 خبر داد و گفت: با توجه به تعاملات و هماهنگی هایی که در پایان سال 89 با بانک مرکزی صورت گرفت مقرر شد که مجوز پذیره نویسی عمومی بانک مهر اقتصاد در اوایل سال 90 انجام و به فضل پروردگار با خدمات جدیدتر و گسترده تری وارد نظام بانکی کشور خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک غلامحسن تقی نتاج در این جلسه با تبریک آغاز سال جدید و با اشاره به نام‌گذاری این سال به جهاد اقتصادی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال جهاد اقتصادی نباید سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی بصورت عادی و آرام حرکت کنند بلکه باید حرکت جهاد گونه داشته باشند به گونه‌ای که در کوتاهترین زمان ممکن ماحصل این فعالیت اقتصادی را جامعه اسلامی به طور کامل لمس کند.


وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد نیز از این امر مستثنی نیست، چرا که در حوزه اقتصادی و با همت کارکنان جوان، متعهد و انقلابی وظیفه آن دو چندان بوده و ان‌شاءالله در پس این خصیصه بتواند با نوآوری، خلاقیت و شکوفایی در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در سال 90 در پیش روی خود دارد به این مهم دست یابد.
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد افزود: باید بتوانیم به نوبه خود با نوآوری‌های اقتصادی و با تکیه بر اهرم قدرت بانکدرای اسلامی مسیر حرکت این چرخ بزرگ اقتصاد را بیش از پیش هموارتر کرده و به سرعت چرخش آن بیفزاییم به گونه‌ای که دست اجانب و قدرت‌های استعمارگر نتواند با درازدستی حرکت آن را مختل و یا از مسیر خود منحرف کند.


نتاج با بیان اینکه لازمه نوآوری اقتصادی ارائه محصولات و خدمات متنوع است، خاطرنشان کرد: باید سازمان‌ها و نهادهای پولی و مالی هرچه سریعتر از تولید و ارائه خدمات تک محصولی فاصله گرفته چرا که این خود آفت حرکت سریع و صحیح چرخه اقتصاد است.


مدیرعامل بانک مهر اقتصاد افزود: بنگاه‌های اقتصادی باید با تکیه بر دانش و دستیابی به علم روز دنیا به تولید و ارائه محصولات متنوع اقدام کرده و بنا به نیاز جامعه و در راستای برطرف کردن مشکلات مشتریان خود قدم بردارند تا بتوانند بیش از پیش به رسالت اصلی خود که همانا خدمت‌رسانی به آحاد جامعه در کوتاهترین زمان ممکن است، دست یابند.


او تاکید کرد: به شکر خدا بانک مهر اقتصاد با 18 سال سابقه فعالیتی درخشان و به یاری یک تیم شش هزار نفری و همچنین استفاده از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات کارآمد و در اختیار داشتن یک فرهنگ سازمانی بسیار قوی و غنی تا حد زیادی به این مهم دست یافته است.


نتاج با اشاره به فشارهای بیگانگان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: بیگانگان و ابرقدرت‌های جهانی در طول این مسیر خاموش نخواهند ماند و هرکدام به نوبه خود اقدام به شناسایی کمبودها و کاستی‌ها در حوزه اقتصاد خواهند کرد و در پس آن سعی بر وارد کردن ضربه اقتصادی به پیکره نظام خواهند داشت که یقیناً این تلاشهای مذبوحانه با هوشیاری دایمی آحاد ملت ایران، شکست خواهد خورد.
وی با ابراز امیدواری برای پیروی از فرمایش های مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: لازمه رویارویی با هیمنه دشمنان در سال جهاد اقتصادی، بیداری اقتصادی است و این مهم وظیفه سازمان‌های پولی و مالی و همچنین بنگاه‌های اقتصادی است که بتوانند با هوشیاری هر چه تمامتر کمبودها و کاستی‌ها را پس از شناسایی برطرف کرده و در نهایت به بالندگی اقتصادی منجر شوند.


وی همچنین از کارکنانی که در تعطیلات نوروزی در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به مشتریان بودند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2