بیمه درمان تکمیلی بزودی به صورت خانوادگی عرضه می شود

تا پیش ازسال 90 شرکت های بیمه،بیمه های درمان تکمیلی راتنها به صورت گروهی انجام می دادند خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شده این بیمه نامه بزودی به صورت خانوادگی نیز عرضه و درسطح وسیع اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک معاون اجرایی بیمه های اشخاص بیمه ایران با اعلام این خبر در خصوص شرایط استفاده خانواده ها از خدمات بیمه نامه های درمان تکمیلی گفت : تمامی خانواده هایی که متقاضی استفاده از بیمه نامه هستند می توانند به شرط ارائه گواهی سلامت از این خدمات بهره مند شوند.
دکتررضا رنجپور اصلی ترین اصلی ترین خدمات این بیمه نامه را خدمات دوران بستری و جراحی عنوان کرد وافزود:پوشش هزینه های جراحی و بستری مهم ترین بخش این بیمه نامه است علاوه براین  هزینه های  زایمان و سزارین هزینه های
پارا کلینیکی،سونوگرافی،آزمایشگاه، ام. آر. ای و خدمات دندانپزشکی درپوشش این بیمه نامه قرارخواهد داشت.
معاون اجرایی بیمه های اشخاص بیمه ایران گفت:از آنجا که قالب هزینه های درمان از طریق بخش غیر دولتی ارایه می شود داشتن بیمه درمان تکمیلی خانواده یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
رنجپور افزود:خوشبختانه امروز تمامی شهروندان ایرانی تحت پوشش خدمات درمانی پایه هستند اما معتقدم این خدمات به تنهایی کافی نیست.
به گفته وی تعهدات بیمه های پایه  براساس تعرفه های دولتی بوده این در حالی است که بیشترهزینه های درمان مربوط به بخش غیر دولتی وگران  است.
معاون اجرایی بیمه های اشخاص تصریح کرد: برهمین اساس داشتن بیمه تکمیلی درمان خانواده الزامی است و هزینه های تبعی آن باید درسبد هزینه های خانوار لحاظ شود.
رنجپوردرادامه به تفاوت حق العمل تعرفه های پزشکی بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد و افزود: درحال حاضرتعرفه های پزشکی خصوصی در بخش جراحی 8 برابر بخش دولتی است.
همچنین در بخش خدمات بستری(هتلینگ)شامل  تخت و خدمات  برستاری این هزینه هادر بخش خصوصی 3 برابر بخش دولتی است که تهیه آن برای تمامی شهروندان امکان پذیر نیست.
این درحالی است که مردم با توجه به نوع و کیفیت خدمات درمانی بخش خصوصی تمایل بیشتری برای بهره مندی ازاین خدمات ازخود نشان می دهند.
به اعتقاد وی و با توجه به این شرایط استفاده ازخدمات بیمه های تکمیلی بیش از بیش درجامعه امروز ما احساس می شود برهمین اساس خانواده ها نبایستی به راحتی از کناراین موضوع عبور کنند.
گفتنی است؛بیمه مرکزی جمهوری اسلامی باابلاغ شرایط عمومی بیمه درمان،به شرکت های بیمه اجازه داده با آسان کردن شرایط بیمه درمان برای خانواده ها دراین خصوص خدمات جدیدداشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −  34  =