جزئیات برنامه های بانک ملی در ۱ ام تا ۴ ام اردبهشت

آمادگی کامل برای اجرای مرحله سوم واریز ارانه ها

بخش های ستاد و صف بانک ملی برای پرداخت یارانه ها، در روز پنج شنبه اول اردیبهشت ماه جاری تا ساعت 14 و همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه جاری تا ساعت 18 مفتوح و فعال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به گزارش بینا، روز جمعه دوم اردیبهشت ماه جاری نیز شعب منتخب بانک ملی ایران از ساعت 9 تا 12 به ارائه خدمات بانکی اقدام می کنند.


شعب منخب تهران و استانها به شرح زیر است.

شعب تهران

شعب استان ها

 لازم به ذکر است پیش بینی های لازم در خصوص تامین اسکناس شعب و همچنین خودپردازها انجام گرفته است.


بانک ملی ایران در این مرحله نیز همچون مراحل قبل طی دستورالعمل هایی به تمامی شعب، برداشت وجوه یارانه ها بابت بدهی مشتریان به بانک را ممنوع اعلام کرده است.


در عین حال بانک ملی ایران با افتتاح سامانه ای تحت عنوان پرداخت یارانه ها به آدرس www.yaraneh.bmi.ir، اطلاعات حساب و واریز وجه یارانه را در اختیار سرپرستان خانوار دارای حساب در این بانک قرار می دهد.


درج گزینه یارانه روی خودپردازها نیز از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در جهت اطلاع رسانی حساب و مبالغ واریزی به مشتریان است.


همچنین مشتریان بانک ملی ایران می توانند با مراجعه مستقیم به شعب نسبت به رفع مشکلات مربوط به حساب های یارانه ای اقدام کنند.


شایان ذکر است برای آن گروه از سرپرستان خانوارها که در بانک ملی ایران حساب دیگری نداشته اند، حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه طرح هدفمندسازی یارانه ها افتتاح شده و مبالغ یارانه مربوط به سرپرستان خانوار به حساب های افتتاح شده واریز گردیده است.


ایجاد مرکز تلفن تحت عنوان ستاد هدفمندسازی یارانه ها از دیگر اقدامات ویژه بانک ملی ایران در جهت پاسخگویی بهینه و لحظه ای به مشتریان است و مشتریان می توانند از طریق شماره  تلفن های 66736006، 66736404، 66733879 و 60993076 مسائل و مشکلات احتمالی خود را مطرح نمایند. در عین حال شماره تلفن 6414-021 مرکز ارتباطات مردمی بانک ملی ایران نیز آماده پاسخگویی به مشتریان در این خصوص می باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  52  =  57