رضایت وزیر ارتباطات از عملکرد پست بانک

هنگام بازدید از در دفترخدمات بانکی سیب سوران سیستان و بلوچستان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در دفترخدمات بانکی سیب سوران شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان از عملکرد دفاتر خدمات بانکی پست بانک ایران ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مردم محروم ترین نقطه کشور گفت: هدف پست بانک ایران ارائه خدمات متنوع بانکی در دورترین نقاط کشور بویژه روستاها و مناطق محروم است و در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار و عدالت محور موفق شده است رضایت هموطنان این مناطق را فراهم سازد.


همچنین دکتر تقی پور با حضور در جمع هموطنان بخش کرشان شهرستان سراوان ضمن موافقت با درخواست آنان جهت ایجاد دفتر خدمات بانکی پست بانک به مدیر عامل مخابرات استان سیستان و بلوچستان نیز دستور داد تا هرچه سریعتر نسبت به توسعه و گسترش خطوط اینترنت بمنظور راه اندازی دفتر خدمات بانکی پست بانک در این بخش اقدام نماید.


گفتنی است: همزمان با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سیستان و بلوچستان، دکتر عالی دیانت سرپرست مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت متبوع بعنوان نماینده وزیر با حضور مدیران مخابرات، پست و پست بانک، شکایات و درخواستهای مردم منطقه از مجموعه وزارت را مورد بررسی قرار داد که اکثر درخواستهای آنان از پست بانک درخصوص پرداخت تسهیلات، استمهال تسهیلات و اشتغال بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −    =  37