برندگان اسفندماه بانک ملت مشخص شدند

با برگزاری قرعه کشی پذیرندگان کارتخوان ها و سامانه پرداخت الکترونیک بهای سوخت، برندگان خوش شانس جوایز اسفندماه بانک ملت مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم که با حضور نماینده دادستان کل کشور و اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی برپا شد، برندگان سه میلیارد و 329 میلیون تومان جوایز این قرعه کشی ها مشخص شدند.


بر اساس این گزارش، در قرعه کشی پذیرندگان کارتخوان های فروشگاهی بانک ملت، یک کارت هدیه 500 میلیون ریالی، 10 کارت هدیه 300 میلیون ریالی، 50 کارت هدیه 100 میلیون ریالی، 500 کارت هدیه 10 میلیون ریالی و یکهزار و 550 کارت هدیه پنج میلیون ریالی میان واجدان شرایط شرکت در قرعه کشی توزیع شد.


بر این اساس، پذیرندگانی در این قرعه کشی شرکت داده شدند که در مجموع حداقل 300 هزار ریال در اسفندماه از طریق کارتخوان های بانک ملت تراکنش داشتند.
در عین حال، در قرعه کشی دیگری که به صورت همزمان برگزار شد، سه فقره حواله خرید خودرو سوزوکی ویتارا به عنوان جوایز ویژه به استفاده کنندگان از سامانه کیف پول الکترونیک کارت هوشمند سوخت اختصاص یافت.


بهای خرید 6 ماه بنزین ماهانه 160 لیتر برای یکهزار نفر  با نرخ هر لیتر بنزین 700 تومان، بهای سه ماه بنزین ماهانه 160 لیتر برای یکهزار نفر، بهای یک ماه بنزین ماهانه 160 لیتر برای یکهزار نفر و بهای خرید 60 لیتر بنزین برای دو هزار نفر از دیگر جوایزی است که در قرعه کشی اسفندماه به استفاده کنندگان از سامانه پرداخت الکترونیک بهای سوخت تعلق گرفت.


این گزارش حاکی است، جوایز برندگان قرعه کشی پرداخت الکترونیک بهای سوخت به صورت حواله الکترونیک به کارت هوشمند سوخت تخصیص داده می شود و صرفا با مراجعه برندگان به دستگاه کارتخوان ویژه سوخت منصوب در شعب، ورود کارت سوخت و انتخاب گزینهشارژ حواله از منوی کیف پول مبلغ جایزه روی کیف پول کارت هوشمندسوخت منتقل خواهد شد.


اسامی برندگان کارتخوان های بانک ملت و سامانه پرداخت الکترونیک بهای سوخت ویژه اسفندماه سال 89 به زودی از طریق سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir   در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −    =  5