۳۱ اردیبهشت؛ آخرین فرصت حضور در قرعه‌کشی بانک اقتصادنوین

علاقه‌مندان به حضور در پنجمین دوره قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند که با افتتاح حساب یا افزایش موجودی در اجر معنوی این امر خیر شریک شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این بانک با بهره‌مندی از سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز تودیع شده در شعب خود، نخستین مدرسه اقتصادنوین را در روستای چاه تلخ شهرستان بوشهر به اتمام رسانده و این مدرسه به زودی با حضور مقامات ارشد سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور و مدیران بانک اقتصادنوین افتتاح خواهد شد که همه سپرده‌گذاران قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین در اجر معنوی این امر خیر شریک هستند.


علاوه بر این بانک اقتصادنوین به پاس قدردانی از نیک اندیشی سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک به قید قرعه جوایز ارزنده ای از جمله 99 دستگاه خودروی سواری مزدا 2، 199 فقره اوراق سرمایه گذاری، 299 دستگاه رایانه همراه، 399 فقره محصولات بیمه‌ای، 499 کمک هزینه سفر زیارتی، 599 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی و میلیارد ها ریال جوایز نقدی یک میلیون ریالی، پانصد هزار ریالی و دویست هزار ریالی اهدا می‌کند.


لازم به ذکر است شرکت بیمه نوین نیز به منظور قدردانی از سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین تخفیف 15 درصدی در برخی خدمات برای دارندگان این حساب‌ها در نظر گرفته است.


علاقه‌مندان به افتتاح حساب یا افزایش موجودی می‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، از خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین نیز استفاده کنند.


امتیازدهی به موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه 1390 ادامه خواهد داشت.


هم‌وطنان گرامی می‌توانند با افتتاح حساب و یا افزایش موجودی، امتیاز خود را برای بهره‌مندی از جوایز این دوره افزایش دهند. همانند دوره‌های گذشته هر 50 هزار ریال در هر روز یک امتیاز و موجودی 200 هزار ریالی پیش شرط حضور در قرعه‌کشی خواهد بود. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  56