صدور کارت ارزی در بانک تات، به زودی

دکتر رسولف خبر داد:

مدیرعامل بانک تات از صدور کارت ارزی در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد که بانک تات بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان خود در بخش ارزی باشد.همچنین مجری راه‌اندازی کارگزاری بانک تات از راه‌اندازی 2 صندوق ارزی 50 میلیون یورویی به عنوان برنامه‌های آتی این بانک خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  دکتر رسول‏اف  در  بازدید خود از شعبه اقدسیه پس از بررسی مسائل  و مشکلات مربوط به شعبه و همکاران،با اشاره به اصلی‏ ترین هدف بانک تات که ارائه خدمات متمایز بانکی به مشتریان است گفت: قطعاً این بانک با حمایت بیش از پیش مشتریان در راستای ارتقاء سطح خدمات خود گام بر می‏دارد.


مدیرعامل بانک تات همچنین اظهار داشت: امنیت، نوآوری، دسترسی آسان،کیفیت خدمات و طراحی ساختمان، بانک تات را در توسعه خدمات کیفی، بانکی متفاوت و متمایز می سازد و تمامی تلاش مجموعه مدیران مجرب و کارکنان کارآزموده بر این است تا سطح رضایت مشتریان را در بالاترین سطح ممکن ثابت نگه داشته و در ارتقای آن بکوشند.


دکتر رسول‏اف افزود: بانک تات می‏کوشد تا با کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور و ارزش آفرینی، سطح خدمات بانکی خود را با استانداردهای جهانی همگام کند.


شایان ذکر است مدیرعامل بانک تات، در طی بازدیدهای دوره‏ای خود پیش از این از شعب فرمانیه، تهرانپارس – خیابان رشید، خیابان جیحون، آفریقای شمالی (جردن) و شعبه خیابان شهید عراقی بازدید کرده بودند.

راه‌اندازی 2 صندوق ارزی 50 میلیون یورویی

مجری راه‌اندازی کارگزاری بانک تات از راه‌اندازی 2 صندوق ارزی 50 میلیون یورویی به عنوان برنامه‌های آتی این بانک خبر داد و اعلام کرد این صندوق بعد از تشکیل صندوق توسعه فردای ایرانیان ایجاد خواهد شد.


حسین خزلی خرازی به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه گفت: نخستین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک بانک تات با همکاری شرکت تامین سرمایه نوین راه‌اندازی و کارپذیره‌نویسی آن به اتمام رسید.


وی افزود: این صندوق که با عنوان صندوق تجربه یکم ایرانیان فعالیت خواهد کرد، هم‌اکنون در مرحله کسب مجوز از سازمان بورس است که شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان مدیر و بانک تات به عنوان ضامن نقدشوندگی آن فعالیت می‌کنند.


خرازی از راه‌اندازی یک صندوق با درآمد ثابت توسط بانک تات در روزهای آتی خبر داد و گفت: این صندوق با سرمایه 100 میلیارد تومانی و سود تضمینی 17 درصدی ظرف 10 روز آینده تشکیل و راه‌اندازی خواهد شد که تضمین سودآوری و نقد شوندگی این صندوق با بانک تات خواهد بود و با عنوان صندوق توسعه فردای ایرانیان فعالیت خواهد کرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  40