GPS بانکداری طراحی و تولید شد

مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه علوم ژئوماتیک ره پویان

پژوهشگران کشور سامانه جامع مدیریت اطلاعات مکانی بانکها را طراحی و تولید کردند که قابلیت دسته بندی و مدیریت اطلاعات بسیار حجیم بانکها و اتصال به پایگاه های داده و نرم افزار های در حال استفاده و عملیاتی بانکها را دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سهیل ایوزخانی از محققان این پروژه تحقیقاتی  به کاربردهای فناوری GPS اشاره کرد و گفت: سیستم اطلاعات مکانی (GPS) به سبب نحوه ارائه دقیق اطلاعات کمی و کیفی به صورت تصویری و فضایی یکی از مهمترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل اطلاعات در حوزه های مختلف از جمله حوزه بانکداری محسوب می شود.


وی ادامه داد: تحلیلهایی که با استفاده از این فناوری ارائه می شود جایگاه ویژه ای در تمامی سیستمهای اطلاعاتی و تصمیم گیری در مقیاسهای خرد و کلان و در کلیه سطوح سازمانی دارند.


ایوزخانی از اجرای پروژه ای در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: در این پروژه سامانه جامع مدیریت بانکداری را ارائه کردیم که قابلیت ارائه خدمات در بستر وب و دسک تاپ را دارد.


مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه علوم ژئوماتیک ره پویان با اشاره به جزئیات این سامانه یادآور شد: با استفاده از این سامانه می توان اطلاعات بسیار حجیم و روز افزون بانکها را دسته بندی و مدیریت کرد و نمای جدیدی از ساختار بانکها را جهت مدیریت جامع امور، نظارت، تصمیم سازی و تعیین استراتژی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به طور جامع ارائه داد.


وی اضافه کرد: این سامانه همچنین می تواند بستر مناسبی برای ارائه خدمات ارزش افزوده مکان محور بانکها محسوب شود.


ایوزخانی به بیان مزایای این سامانه پرداخت و خاطر نشان کرد: از ویژگی های این سامانه می توان به قابلیت تولید گزارشهای مختلف، نمودارها و جستجوهای مختلف به ساده ترین و کاراترین شکل اشاره کرد این سامانه همچنین قابلیت اتصال به پایگاه های داده و نرم افزارهای در حال استفاده و عملیاتی بانکها را نیز دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −    =  67