موفقیت ۷/۹۶ درصد تراکنش های مؤسسه اعتباری توسعه در دور پنجم واریز یارانه ها

بانک مرکزی تقدیر کرد:

دبیر کل بانک مرکزی با ارسال نامه ای به مدیر عامل مؤسسه اعتباری توسعه از عملکرد مطلوب این موسسه در مرحله پنجم پرداخت نقدی یارانه ها تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک مرکزی  از مؤسسه ی اعتباری توسعه به منظور عملکرد مطلوب این مؤسسه در خصوص تراکنش های موفق برداشت یارانه ها در مرحله  پنجم قدردانی کرد.


بانک مرکزی جمهوری باگذشت پنج دوره از برداشت نقدی یارانه ها به تحلیل عملکرد نظام بانکی کشور پرداخت و در دور پنجم واریز یارانه ها طی بازه زمانی اول تیر ماه تا 5 تیرماه از عملکرد موفق مؤسسه ی اعتباری توسعه تقدیر کرد.


در نامه تشکر سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی به مدیر عامل مؤسسه  اعتباری توسعه آمده است: «با توجه به اینکه درصد تراکنش های موفق آن بانک در بازه زمانی برداشت یارانه ها بالای 95درصدبوده است، بدینوسیله ضمن تشکر از زحمات و تلاش جنابعالی و همکاران محترم آن بانک و زیر مجموعه تابعه که در پرداخت دور پنجم یارانه ها به نحوه مطلوب به ایفای  نقش پرداخته اند قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان برایتان توفیق در توسعه و بهبود خدمت رسانی به مردم آرزو می نمایم.»


بر اساس آمار اعلام شده بانک مرکزی 7/96 تراکنش های مؤسسه ی اعتباری توسعه در دور پنجم واریز یارانه ها موفق انتقال یافته است.


گفتنی است تعدادی از هموطنان گرامی در سراسر کشور حساب خود در مؤسسه ی اعتباری توسعه  به عنوان حساب واریز یارانه‌ها اعلام کرده‌اند که ، با تلاش این مؤسسه، در هر دور پرداخت یارانه‌ها، با آسودگی خاطر و بدون مشکل، وجه خود را از دستگاه‌های خودپرداز مؤسسه ، در سراسر کشور دریافت می ‌کنند.


شایان ذکر است ،در این طرح علاوه بر شعب مؤسسه ی اعتباری توسعه، تمامی پایانه های الکترونیکی این مؤسسه شامل دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش نیز برای سهولت در انجام امور بانکی هم وطنان عزیز مشارکت کردند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  18