امکان انتقال وجه از طریق کارتخوان های بانک ملت فراهم شد

پس از رونمایی از خدمت جدید بانک ملت با عنوان انتقال وجه میان حساب های این بانک از طریق کارتخوان های فروشگاهی، این خدمت عملیاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تاکنون بیش از 55 هزار دستگاه کارتخوان از میان 240 هزار کارتخوان منصوبه از سوی این بانک در سراسر کشور به خدمت جدید انتقال وجه مجهز شده اند و آموزش های لازم نیز به پذیرندگان این دستگاه ها ارائه شده است.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، تمامی پایانه های فروشگاهی بانک ملت در سراسر کشور تا پایان مردادماه سال جاری، به این خدمت جدید بانک ملت مجهز خواهند شد.

در عین حال آمارهای دریافتی حاکی از استقبال پذیرندگان از این خدمت جدید است به گونه ای که با گذشت کمتر از دو هفته از عملیاتی شدن انتقال وجه از طریق کارتخوان های بانک ملت، بیش از 245 میلیارد ریال از این طریق جابه جایی وجه صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، بانک ملت درنظر دارد با توجه به قابلیت ها و زیرساخت های ایجادشده، حداکثر تلاش را برای ایجاد محصولات ارزش افزوده روی پایانه های فروشگاهی به کار گیرد و در این راستا تاکنون بیش از 10 خدمت بانکی متنوع نظیر فروش شارژ تلفن های همراه، پرداخت قبوض، ارائه صورتحساب، دریافت موجودی حساب پذیرنده و انتقال وجه را از طریق این دستگاه ها امکان پذیر کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −  39  =