رقابت در صنعت بیمه دارد ناسالم می شود

مدیرعامل بیمه ما با بیان این نکته که اگر براساس وضع موجود رقابت ها صورت گیرد، رقابت ها ناسالم می شود، گفت: بازار بیمه کشور جای رشد بسیاری دارد البته اگر سعی شود کار فنی انجام و زمینه های جدید توسعه در بازار بیمه پیدا شود.

به گزارش  موج، محمد علی علیپور با تاکید بر لزوم ادغام شرکت های بیمه گفت: نیازمند حضور شرکت های بیمه بزرگ و بین المللی هستیم.

وی در خصوص ورود شرکت های بیمه جدید به صنعت بیمه، اظهار داشت: بازار بیمه زمینه فعالیت بسیاری دارد، به شرط اینکه به کیفیت پرداخته شود.

مدیرعامل بیمه ما در پاسخ به این سوال که آیا اقتصاد کشور ما ظرفیت پذیرش شرکت های بیمه جدید را دارد، گفت: ظرفیت به این معنا نیست که تعداد شرکت های بیمه ای افزایش پیدا کنند، هر کشوری ممکن است شرکت های بیمه ای داشته باشد، اما هر کشوری از بین شرکت های بیمه ای خود نیاز دارد چند شرکت بزرگ و بین المللی بیمه ای داشته باشد که ما از این منظر هنوز ضعف داریم.

به گفته وی، باید سعی کنیم رقابت ها به گونه ای تنظیم شود که تعدادی از شرکت های بیمه صنعت بیمه که استعداد بالایی دارند، امکان رشد بیشتری داشته باشند.

علیپور ادغام و افزایش فعالیت های بین المللی شرکت های بیمه ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: بیمه های زندگی زمینه رشد بسیار خوبی دارند که متاسفانه در کشور ما به این رشته توجه نمی شود، باید این زمینه نیز فعال شود تا بازار بیمه توسعه پیدا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −    =  51