آخرین قیمت املاک اداری در پایتخت

قیمت املاک اداری در شهر تهران وابسته به موقعیت مکانی، سند اداری و امکانات آنها تعیین می‌شود؛ البته واحدهای اداری برج‌ها در سال‌های اخیر متقاضیان بیشتری را به نسبت املاک اداری در مرکز شهر داشته است.

به گزارش مهر، واحدهای اداری در پایتخت از جمله املاکی هستند که  با قیمت‌های بالایی به نسبت دیگر شهرها خرید و فروش می‌شوند و بسته به موقعیت مکانی، قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. البته املاک اداری پایتخت در گذشته تنها در برخی از نقاط شهر متمرکز بودند؛ اما در سال‌های اخیر و با افزایش برج‌سازی در تهران، برج‌ها جایگزین املاک اداری نقاط دیگر شهر شدند.

اما همچنان این املاک در نقاط مرکزی و شمال شهر تهران و همچنین در بازار تهران از قیمت‌های بالایی برخوردار هستند که عمدتا هم میان بازاریان به خرید و فروش می‌رسند؛ البته در بازار تهران تعداد املاک اداری به نسبت مرکز شهر، تراکم کمتری دارد و مشتریان خاصی را هم جذب می‌کند.

نکته‌ای که در املاک اداری واقع در برج‌ها نقش موثری بر قیمت دارد تعداد پارکینگ‌ها در یک برج اداری است؛ بطوریکه اغلب برج‌ها که در خیابان آفریقا ساخته می‌شوند، بسته به تعداد پارکینگ برای هر واحد به فروش می‌رسند. همچنین سند اداری و مسکونی هم بر قیمت یک ملک اداری تاثیرگذار است و می‌تواند قیمت ملک را تا 400 هزار تومان بالاتر ببرد.

پس از افزایش قیمت خرید و فروش مسکن در بهار امسال، قیمت املاک اداری هم با کمی نوسان مواجه شد؛ اما این نوسان به اندازه‌ای نبود که بر میزان خرید و فروش‌ها موثر باشد.

قیمت برخی از املاک اداری در پایتخت

ملکی اداری در خیابان آرژانتین بخارست به مساحت 1400 متر و نوساز با 10 واحد و موقعیت اداری، 7 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. ملکی 40 متری در میدان فاطمی با انباری و پارکینگ و سند اداری هم با قیمت 127 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای 130 متری در خیابان ظفر با موقعیت اداری و 3 پارکینگ هر متر مربع 2 میلیون و 900 هزار تومان قیمت تعیین شده است و  ملکی اداری بر اصلی شریعتی سید خندان 115 متر بنای چند ساله سوپرلوکس با 3 اتاق با قیمت 239 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ملکی اداری با متراژ 115 متر مربع در میدان توحید هم 95 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و 107 متری با عمر 3 ساله در خیابان دولت با 3 اتاق و سوپرلوکس و 3 خط تلفن با قیمت 316 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 1500 متر بنا نوساز فلت در میدان آرژانتین با موقعیت اداری هم 8 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  3  =