گسترش خدمات الکترونیکی دفاتر روستایی در دستور کار پست بانک

مدیر عامل پست بانک تصریح کرد:

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این بانک با تکمیل و تجهیز زیرساخت های لازم، بانکداری الکترونیکی و خدمات متنوع بانکی را در تمام نقاط کشور فراهم می سازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر محبیان در شورای اداری پست بانک استان کرمان تصریح کرد: ایجاد تنوع خدمات، افزایش نقاط دسترسی و بانکداری الکترونیک از دیگر برنامه‌های پست ‌بانک است که تمام دفاترخدمات بانکی روستایی نیز زیر پوشش خدمات بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک، موبایل بانک، بانکداری همراه و … قرار می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد 550 هزار کارت بانک توسط پست بانک ایران در سطح کشور صادر شده است و برای تمام صاحبان حساب و مشمولان هدفمندی یارانه در روستاها پست ‌بانک کارت صادر می‌شود تا بتوانند از طریق شتاب عملیات دریافت و پرداخت را انجام دهند.

دکتر محبیان در پایان عنوان کرد: 135 کشور جهان دارای پست ‌بانک هستند و از این طریق خدمات متنوع بانکی، مالی و پستی را ارائه می‌کنند و پست بانک ایران نیز درحال انعقاد قرارداد با بیش از 20 کشور جهان است تا بتواند با شبکه مطمئن و گسترده در جهان مشکلات ارزی را برطرف سازد.

دکتر محبیان  ضمن بیان این مطلب گفت: طبق برنامه پنجم توسعه باید 6 هزار دفترخدمات بانکی روستایی و 2 هزار و 500 دفتر خدمات بانکی شهری را در کشور ایجاد کنیم که طبق سهمیه بندی در استانها، 20 درصد از این دفاتر در سال جاری راه اندازی می کنیم.

وی افزود: پست ‌بانک جهت توسعه خود به حمایت ها و کمک‌های دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیازمند است و در برنامه های اساسی این بانک ایجاد سبد خدمات برای خانوارهای روستایی و شهری در الویت قرار دارد.

مدیرعامل پست بانک اظهار داشت: دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی این بانک به نیابت از دستگاه‌های دولتی و خصوصی خدمات آنان از جمله؛ قبول مدرک، انواع نام‌ نویسی، اشتراک‌ ها و غیره را انجام می دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1