«سعادت‌آباد» میلیاردی شد

فیلم سینمایی «سعادت آباد» با احتساب فروش آخر هفته‌ کل کشور خود به فروش یک میلیارد تومان دست یافت و «یه حبه قند» نیز به فروش یک میلیارد تومانی نزدیک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک قطبی از دفتر پخش «فیلمیران» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فروش «سعادت آباد» گفت: فیلم سینمایی «سعادت آباد» به کارگردانی مازیار میری با گذشت 36 روز از آغاز اکران خود، در تهران به فروش 790 میلیون تومان و در شهرستان‌ها به فروش 280 میلیون تومانی دست یافته است.

وی ادامه داد: این فیلم شب گذشته (‌پنج شنبه 26 آبان‌ماه) در 18 سینمای تهرانی خود 28 میلیون تومان فروش داشته است.

با احتساب فروش تهران و شهرستان‌ها «سعادت‌آباد»، نیز به باشگاه یک میلیاردی‌ها وارد شد.

قطبی همچنین درباره فروش «پرتقال خونی» اظهار کرد: «پرتقال خونی» به کارگردانی سیروس الوند در 23 روز اکران خود، 290 میلیون تومان در تهران و حدود 80 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. این فیلم در تهران 22 سینما دارد.«پرتقال خونی» با احتساب فروش سینما‌های تهران و شهرستان‌ها 370 میلیون تومان فروش داشته است.

فرجی از پخش حوزه هنری نیز درباره فروش «یه حبه قند» بیان کرد: برای «یه حبه قند» سیدرضا میرکریمی پنج‌شنبه شب در تهران 5/31 میلیون تومان بلیت فروخته شد. در واقع این فیلم با 19 سینمایی که در تهران دارد به فروش 650 میلیون تومانی رسیده و در شهرستان‌ها نیز حدود 185 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم‌ سینمایی «یه حبه قند» تاکنون در کل کشور 825 میلیون تومان فروش کرده است.وی درباره فروش «راه آبی ابریشم» نیز گفت: «راه آبی ابریشم» به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا، اکنون در تهران 14 سینما در اختیار دارد که با احتساب فروش 15 میلیون تومانی پنج‌شنبه شب به فروش 200 میلیون تومان رسیده است. این فیلم در شهرستان‌ها نیز 55 میلیون تومان فروش داشته است.

به گزارش ایسنا، «راه آبی ابریشم» که از جمله فیلم‌های پرخرج سینمای ایران به شمار می‌آید، در مدت اکران خود در کل کشور، تنها 255 میلیون تومان فروش داشته است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  18