تقدیر از اعضای هیات موسس بانک اقتصادنوین

در آستانه دهه نوین شکوفایی و همزمان با برگزاری جشن باشکوه 10 سالگی بانک اقتصادنوین از موسسین این بانک قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکب ر این اساس لوح تقدیر این بانک توسط دکتر محمدهاشم بت‌شکن، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به مهندس صدرهاشمی‌نژاد، دکتر حسین عبده تبریزی و مهندس عسگری آزاد اهدا شد.

در این مراسم دکتر حسین عبده تبریزی در سخنان کوتاهی گفت: حضور در جمع موسسان اولین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران، افتخار بزرگی است که کسب این افتخار مایه خوشحالی است.

وی افزود: همانطورکه بانک اقتصادنوین نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران است، آرزو دارم روزی این بانک در رتبه بزرگترین بانک کشور قرار گیرد.

مهندس عسگری آزاد دیگر موسس بانک اقتصادنوین نیز در سخنانی در جمع کارکنان بانک اقتصادنوین گفت: در گذشته خلاء حضور بنگاه‌های مالی خصوصی به شدت چشمگیر بود تا حلقه خدمات مالی در کشور تکمیل شود.

وی اظهار داشت: پیشنهاد تاسیس بانک اقتصادنوین توسط مهندس صدرهاشمی‌نژاد ارایه شد. در آن مقطع مقاومت بانک‌های دولتی کار را دشوار کرده بود و کار به سختی پیش می‌رفت، اما ما شروع کردیم و خوشبختانه موفق هم بودیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دکتر نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، گفت: پیگیری‌ها و حسن ظن آن مرحوم به حضور بانک‌های خصوصی موجب شد، بانک‌های خصوصی در کشور شروع به کار کنند.

مهندس صدرهاشمی‌نژاد دیگر عضو هیات موسس بانک اقتصادنوین نیز در مراسم تقدیر از موسسان بانک اقتصادنوین گفت: حضور بانک‌های خصوصی تحولی عظیم و بزرگ در نظام بانکی کشور ایجاد کرد؛ به طوریکه امروز این تحول در تمام نظام بانکی تسری یافته و مردم از این خدمات استفاده می‌کنند.
وی به نقش تعیین کننده مرحوم نوربخش در تغییر ادبیات بانکداری کشور اشاره کرد و گفت: پیگیری‌ها و تلاش‌های مجدانه مرحوم نور بخش سبب تغییر رویکرد بانک‌ها در خدمت‌رسانی به مشتریان شد.
وی با بیان خاطره‌هایی از روند تاسیس بانک اقتصادنوین گفت: آن موقع مرحوم نوربخش اصرار داشت که ما زودتر به جمع‌بندی برسیم تا او بتواند این مجوز را صادر کند، که خوشبختانه افتخار ثبت عنوان نخستین بانک خصوصی کشور نصیب مجموعه اقتصادنوین شد.

دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز در مراسم تجلیل از اعضای هیات موسس بانک اقتصادنوین گفت: قبل از هر چیز از موسسین محترم بانک، جناب  عبده تبریزی، جناب آقای مهندس عسگری آزاد، جناب آقای مهندس صدرهاشمی‌نژاد و مدیران عامل پیشین بانک جناب آقای ضیاءالملکی، جناب آقای ناظم‌زاده، جناب آقای دکتر رسول اف و دوست عزیزم جناب آقای سیداحمد طاهری بهبهانی و کلیه مدیران و کارکنان بانک در طول یک دهه فعالیت صمیمانه تشکر می‌کنم.

دکتر بت‌شکن افزود: اکنون در آستانه دهه دوم فعالیت بانک اقتصادنوین، بی‌تردید بیش از هر زمان دیگری به نگاهی نوین و نوگرا برای ساختن آیندهای موفق نیازمندیم، بی‌شک "نو" شدن نه به معنای گسست از گذشته که دوباره دیدن آن برای گشودن راهی تازه به آینده است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین ادامه داد: اگر دهه اول، دهه بناگذاشتن حرکت و تثبیت بود، می‌توان گفت که دهه دوم عصر جهش به جلو و دهه نوین شکوفایی و هر چه بیشتر نیک نامی بانک است. اگر تاسیس و تثبیت بانک بیش از هرچیز نیازمند فراهم آوردن سرمایه، گسترش شعب و به کارگیری پرسنل با مهارت بوده، شکوفایی و خوشنامی اما بیش از همه در گرو منابع انسانی توانمند، هوشمند، وفادار به مسئولیت سازمانی و حساس به سلامت و موفقیت جمعی خواهد بود. موفقیت نه برای یک نفر بلکه برای تک‌تک همکارانی که نقش موثری در حرکت این کشتی به سوی ساحل شکوفایی خواهند داشت.

دکتر بت‌شکن اضافه کرد، بی شک برای رسیدن به چنین هدفی، راه برای همکاری و هم‌دلی و به میان آوردن دانش و تجربه‌های ارزشمند شما پیشکسوتان و جوانان آینده‌ساز باز خواهد بود.

مدیرعامل بانک گفت: برای خوشنامی نزد مردم، باید بیش از همیشه به هم یاری دهیم و بیش از همیشه نسبت به مردمی که ماندگاری و دوام بانک به آنها وابسته است، مسئول باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =