پرداخت سود قطعی ۳ سال به سپرده گذاران موسسه مهر

همزمان با هفته بسیج وسالروز تاسیس موسسه، یک هزار و230 میلیارد ریال سود قطعی برای سالهای 86 تا 88 به سپرده گذاران پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نرخ سود قطعی موسسه مالی و اعتباری مهر برای سالهای 86 تا 88 به ترتیب 4/4، 2 و 1/0 درصد محاسبه شده است.
سید مهدی عالی نژاد معاون مالی و بودجه موسسه مالی و اعتباری مهر با بیان اینکه بر اساس یک زمان بندی مشخص، نرخ سود قطعی به سپرده گذاران پرداخت خواهد شد، گفت: درسال 86 به میزان یک میلیون و382هزار نفر ،در سال 87، دو میلیون و13هزار، در سال 88، دو میلیون و670 هزار و در سال 89، دو میلیون و885 هزار نفر سپرده گذار برای دریافت سود قطعی شناخته شده اند.

وی تصریح کرد: مبلغ سود قطعی در سالهای 86 تا 88 نیز به ترتیب به میزان 609، 580 و64 میلیارد ریال است که به ترتیب حروف الفبا و با اطلاع رسانی از طریق مطبوعات، ارسال پیام کوتاه، سایت وشعب موسسه به اطلاع مشتریان رسانده وپرداخت خواهد شد.

نجف پور معاون اعتبارات موسسه مالی واعتباری مهر نیز با تاکید براینکه سود علی الحساب طبق موازین شرع پرداخت می شود،  گفت: منابع سپرده گذاران در انواع عملیات به کار گرفته شده و مابه التفاوت آن را در پایان دوره، پرداخت می کنند.

وی تصریح کرد: بانکها مکلفند نرخ سود قطعی را که از لحاظ فقهی نیز با اهمیت است، پرداخت کنند واین نرخ وجه تمایز بانکداری بدون ربا با بانکداری ربوی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  −    =  85