شعبه بیمه پاسارگاد در مهاباد گشایش یافت

به مناسبت گرامیداشت روز بیمه و همزمان با سالروز تاسیس بیمه پاسارگاد، دومین شعبه این شرکت در استان آذربایجان غربی گشایش یافت.

شعبه مهاباد با صدور اولین بیمه نامه، فعالیت خود را رسماً آغاز کرده و از این پس مردم خونگرم شهرستان مهاباد جهت آشنایی با طرحهای متمایز و خدمات متنوع بیمه پاسارگاد می توانند به خیابان استاد محمد قاضی، نبش خیابان مردوخ  تلفن: 2348082-0442 مراجعه نمایند.

گفتنی است، همزمان با ششمین سال تاسیس بیمه پاسارگاد و گرامیداشت روز بیمه ، شرکت بیمه پاسارگاد به منظور گسترش خدمات بیمه ای به عموم مردم جامعه تسهیلات ویژه ای را ارائه نموده است. هموطنان گرامی در سراسر کشور می توانند از تاریخ دوم تا سیزدهم آذر ماه بـا مراجعه به شعـب و نمایندگی های ایـن شرکت از تخـفیف ویژه بیمـه اتومبـیل و آتش سوزی بهره مند شوند .

این گزارش می افزاید، سبد محصولات بیمه ای شرکت بیمه پاسارگاد شامل بیمه های عمر و تامین آتیه با مزایای (انعطاف پذیری در میزان حق بیمه مطابق با توان پرداخت مردم و اختیار در شـیوه پرداخت حق بیمه )،  بیمه های آتش سوزی (واحدهای صنفی، منازل مسکونی، مراکز صنعتی و غیر صنعتی) ، اتومبیل (ثالث ، بدنه)، باربری(حمل و نقل داخلی و بین المللی)، بیمه های اشخاص (عمر، حادثه، درمان) ، بیمه های مسئولیت (مسئولیت مدنی، مسئولیت حرفه ای شامل پزشکان و پیرا پزشکان و همچنین مسئولیت کارفرمایان و سازندگان ابنیه و… )، مهندسی، مسافرت به خارج از کشور ، بیمه جامع مسافرتی داخل کشور و انواع بیمه های پول در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =