نت‌بانک سامان راه‌اندازی شد

اینترنت بانک جدید بانک سامان که در ابتدا به صورت آزمایشی و پایلوت مورد تست قرار گرفته بود از نیمه آذرماه سال جاری برای استفاده عمومی تمامی مشتریان این بانک با امکانات جدید راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سامان، نت‌بانک سامان در راستای سه اصل سرعت، اعتماد و راحتی، امکاناتی جدید را برای مشتریان فراهم کرده است.

این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی و پایلوت مورد تست قرار گرفت و سپس از نیمه آذرماه سال جاری برای استفاده عمومی تمامی مشتریان بانک سامان راه‌اندازی شده است.

تنظیم چگونگی نمایش حساب‌ها و سپرده‌ها، انتقال وجه بین بانکی ساتنا، انتقال وجه گروهی شامل انتقال وجه بین حساب‌های بانک سامان و همچنین بین بانکی(پایا)، انتقال وجه به حساب‌های پرمراجعه، انتقال وجه کارت به کارت (سحاب)، پرداخت قبوض، مشاهده متمرکز گردش حساب‌های مشتریان در یک صفحه و امکاناتی از این دست تنها بخشی از امکانات نت‌بانک جدید بانک سامان است.

مشتریان این بانک برای ورود به نت‌بانک سامان با ورود به وب‌سایت www.sb24.com و کلیک بر واژه «نت‌بانک سامان» در سمت چپ سایت و پس از درج شماره مشتری در قسمت «نام کاربری» و رمز عبور اینترنت‌بانک در بخش «رمز ورود» می توانند از امکانات و فضای جدید بهره‌مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  5