آخرین قیمت سکه در بانک کارگشایی ۵۸۲ هزار تومان

در حراج امروز صبح بانک کارگشایی قیمت هر سکه بهار آزادی که 526 هزار تومان تعیین شده بود،‌ داغ شد و به 597 هزار تومان هم رسید.

بانک کارگشایی در شرایطی که امروز قیمت دلار در بازار آزاد و همچنین قیمت جهانی هر اونس طلا بیش از 30 دلار کاهش یافت قیمت پایه سکه بهار آزادی را سه هزار تومان افزایش داد.

به گزارش ایسنا، بانک کارگشایی که قیمت‌های خود را از بانک مرکزی می‌گیرد امروز در حالی که قیمت پایه هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را 526 هزار تومان قرار داد که قیمت دلار در بازار کاهش یافته و قیمت جهانی هر اونس طلا هم با کاهش 30 دلاری روبرو بوده است.

در حراج امروز صبح بانک کارگشایی قیمت هر سکه بهار آزادی که 526 هزار تومان تعیین شده بود،‌ داغ شد و به 597 هزار تومان هم رسید.

در این هنگام تعدادی از مشتریان همیشگی بانک کارگشایی خطاب به دیگر حاضران که مردم عادی بودند اعتراض کرده و خواستار این شدند که قیمت‌ها را بیهوده بالا نبرند چرا که در همان زمان می‌شد سکه را در بازار 580 هزار تومان تهیه کرد.

با نرخ ارز آزاد و با محاسبه قیمت جهانی طلا و هزینه ضرب سکه قیمت هر سکه بهار آزادی 539 هزار تومان است و حباب موجود اختلاف زیادی را نشان می‌دهد.

در این هنگام بود که در حراج بعدی قیمت سکه از 582 هزار تومان بالا نرفت و با عرضه دو بسته صدتایی دیگر حراج بانک کارگشایی به کار خود پایان داد. گویا برای آن‌ها صرف نمی‌کرد که قیمت سکه را 582 هزار تومان به فروش برسانند.

در حراج روزهای گذشته شمش حدود 12.5 کیلویی با احتساب چهار درصد مالیات بر ارزش افزوده 852 میلیون و شمش یک کیلویی 74 میلیون و 200 هزار تومان به فروش رفت.

امروز در بازار تهران قیمت دلار هم کاهش یافت و به هزار و 340 تومان رسید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄  22  =