همایش طلا برگزارشد

روز گذشته همایشی با حضور چشمگیر فعالین صنعت و صنف طلاوجواهر در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  سایت طلا: گردهمایی "هم اندیشی بهترین راه هم افزایی " بعد از ظهر روز گذشته ، به همت اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر و حضور فعال تولیدکنندگان طلاوجواهر در اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، عباداله محمدولی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر طی سخنانی از لزوم تقویت تولید در کشور گفت و همکاری و تعاون را راه افزایش بهره وری و رشد در تولید برشمرد.

براساس این گزارش، خدامراد احمدی معاون وزیر صنایع و معادن و تجارت و رئیس شرکت ایمدرو از دیگر سخنرانان این گردهمایی بود.

وی ضمن اعلام استراتژی بخش صنایع کشور، از بنگاه های سنتی و کوچک برای تولید و ارز آوری سخن به میان آورد و حرکت و سوق دادن آنان را به سوی صنعتی شدن مهم اعلام کرد.

احمدی در این مراسم طی سخنانی راهکارهای رشد تولید کنندگان و صنعتی شدن را برشمرد.

این گزارش حاکیست، آدینه ، مجری اولین نمایشگاه بین المللی صنایع و فناوری طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی و تجهیزات وابسته، گزارشی از روند انجام کارهای مقدماتی این نمایشگاه و هدف و سمت و سوی آن اعلام کرد.

این گزارش می افزاید، نکته مهم این همایش، حضور چشمگیر فعالان عرصه تولید طلاوجواهر بود، بطوریکه سالن اجتماعات اتاق بازرگانی محل برگزاری این مراسم که گنجایش 700 نفر را دارد، مملو از جمعیت بود و استقبال از این مراسم از طرف تولید کنندگان خوب بعمل آمد.

حمید فرخی، عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر در گفتگو با سایت طلا ، هدف از برگزاری این همایش را ارائه توانمندی بخش تولید و صادرات طلاوجواهر بیان داشت و افزود: این اتحادیه از بین تولیدکنندگان صنعت طلاوجواهر، برترین ها را که شایستگی رقابت در عرصه صادرات را داشته باشند، انتخاب و برای معرفی و ارائه به 5 کشور اروپایی اعلام خواهد کرد.

گفتنی است، در این مراسم، محمد کشتی آرای ، رئیس کشوری اتحادیه طلاوجواهر ، رضایی ثمره، معاون خارجی وزارت صنایع ، آیت محمدولی، نائب رئیس اتحادیه کشوری طلاوجواهر، اکبر کاظمی به نمایندگی و روسای برخی از اتحادیه های شهرستانها و مسئولین تشکل ها و انجمن های صنفی طلاوجواهر حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  24  =