حسن عباسی: اساس بورس قمار است

ایسنا نوشت:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسن عباسی دیروز در نشست بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که با نام «من کلاهبردارم، پس هستم» برگزار شد با قمارباز و کلاهبردار خواندن مساله بورس، گفت: اساس ایالات متحده آمریکا نیز بورس بوده و بورس نیز اساسش قمار است.

او با بیان اینکه کاپیتالیسم و سرمایه‌گرایی چهار نهاد اصلی از جمله بورس، بانک، اوراق قرضه و بیمه دارد، ‌گفت: ما با اساس کار مخالف نیستیم، ما با روش کار مشکل داریم و اینها عواملی هستند که بشر را به فلاکت رسانده است.

عباسی با تاکید دوباره بر اینکه اساس بورس روی مساله قمار است، گفت: این سازو‌کار در کشور ما ریشه دوانده و ما فریاد می‌زنیم که بانک‌ها از نظر مکانی جایگزین مسجد شده‌اند. او در ادامه به ماجرای اختلاس اخیر و نقش بانک‌ها در این قضیه اشاره کرد و گفت: می‌بینیم در این ماجرا، یکی از روسای بانک‌ها که در جریان مسایل مالی و پولی کشور است، به‌راحتی به کانادا فرار می‌کند و خانواده او در کانادا بودند و سوال اینجاست که آیا وزارت اطلاعات گفته بوده که این فرد مشکل دارد و زن و بچه‌اش در کانادا زندگی می‌کنند و اگر چنین موضوعی را اطلاع داده و اعلام کرده و دولت برخلاف نظر وزارت اطلاعات عمل کرده مقامات مسوول باید در این ارتباط توضیح بدهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =