پست‌بانک تا پایان برنامه پنجم دولتی می ماند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه روز گذشته این کمیسیون مصوب شد که نام پست‌بانک از فهرست شرکت‌های مشمول واگذاری قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 تا پایان برنامه پنجم توسعه حذف شود

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدرضا خباز به ایسنا گفت: در این رابطه بحث بسیاری مطرح شد از جمله این‌که چه ایرادی دارد که پست بانک به بخش خصوصی واگذار شود، ولی بعد گفته شد که در حال حاضر بانک‌های خصوصی حاضر به حضور در روستاها و شهرهای کوچک نیستند و تنها بانک‌های دولتی این کار را انجام می‌دهند، از این رو اگر پست بانک به بخش خصوصی واگذار شود ممکن است مردم با مشکلاتی مواجه شوند.

وی افزود: از همه مهم‌تر این‌که این موضوع در مدت کوتاهی یعنی تا پایان برنامه پنجم توسعه انجام می‌شود، تنها بدان دلیل که مردم مناطق محروم و روستاها از پست بانک محروم نشوند.

به گفته خباز، اصرار اعضای کمیسیون بر این بود که اجازه دهند ابتدا همه واگذاری‌ها انجام شود سپس سراغ پست بانک بروند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ازاد ح در اینده را برتسین زاده می گوید

    کل کارهای یه پست بانک د راینده را برایم ارسال کنید به نظر شما ایا گذاشتن یه پست بانک د ریه خیابان صنعتی از لحاظ درامد مقرون به صرفه باشد. البته یه پست بانک دیگه بالاتر از 200 متری ما میباشد. البته شهر ما از لحاظ جمعیتد 300000 نفر میباشد کل بودجه لازم برای این پست بانک چقدر است.ممنون

ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  63