ارائه خدمات ارزی و ریالی به تعاونگران

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از ارائه خدمات ارزی و ریالی با مجوز بانک مرکزی و صدور ضمانت‌نامه‌ها و گشایش اسنادی به منظور حمایت از جامعه تعاونگران خبر داد.

ماشاءالله عظیمی به ایسنا گفت: تعاونگران و بنگاه‌های کوچک و متوسط، جامعه هدف بانک توسعه تعاون هستند و تلاش کرده‌ایم تا در روند اعطای تسهیلات به تعاونگران هیچ گونه خللی به وجود نیاید.

وی افزود: فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی از جمله مزیت‌های مطلوب در حوزه تعاون است و مورد حمایت جدی بانک توسعه تعاون قرار می‌گیرد.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه از تعریف بسته‌های تخصصی برای اتحادیه‌ها خبر داد و گفت: یکی از طرح‌هایی که بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تشکل‌های تعاونی دنبال می‌کند، تدوین و تعریف بسته‌های تخصصی برای اتحادیه‌های تعاونی است که از نظر شکلی و محتوایی با بسته‌های دیگر متفاوت است و هم اکنون یکی از این بسته‌ها را در حوزه صنایع دستی تعریف کرده‌ایم.

وی رشد تسهیلات بانک توسعه تعاون در مقایسه با سال گذشته را 29 درصد ذکر کرد.

عظیمی در پایان تعداد تعاونی‌های کشور در ابتدای فعالیت دولت نهم را 80 هزار تعاونی ذکر کرد و گفت: این تعداد در حال حاضر دوبرابر شده و به 160 هزار تعاونی رسیده است که نزدیک به 30 میلیون نفر عضو تعاونی را در بر می گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  5