دست‌های پنهان سکاندار بازار ارز شده‌اند

عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس گفت: اعتمادسازی میان مردم ، برخورد با اخلال گران ارزی و تعطیل کردن صفوف طولانی مقابل بانک ها و مقابله با بازار واسطه گری سکه و ارزراهکار مناسبی است که دولت باید انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عباسعلی نورا با اشاره به جهش بی سابقه قیمت ارز به خانه ملت اظهار داشت: عصرروز گذشته پس ازسخنرانی احمدی نژاد درباره بازار ارز با جهش بی سابقه قیمت ارزمواجه شدیم که نشانه خوبی نیست .

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی اظهارات رئیس جمهورقبل ازبرخورد عملی با متخلفان ودست اندر کاران افزایش قیمت ارز را غیر اصولی دانست وافزود: درهمه کشورها رسم براین است که مسئولین اول اقدامات عملی خود را نسبت به موضوع چالش زا انجام می دهند سپس درباره آن اطلاع رسانی می کنند ولی این موضوع درکشور ما کاملا برعکس وغیر اصولی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احمدی نژاد اعلام کرده است" دست های پشت پرده  اخلال درقیمت ارز و سکه را قطع می کنیم" و این اظهار نظر غیر اصولی زمینه افزایش و جهش بی سابقه دربازار ارز را ایجاد کرده است.

نورا باکاذب و غیر واقعی خواندن قیمت سکه و ارز اظهار داشت: حباب غیر واقعی قیمت ها و بازار کاذب ارز باید شکسته شود و راهکار مناسب آن اعتماد سازی میان مردم است.

وی تاکید کرد: باید این اعتماد وآرامش خاطر در میان مردم ایجاد شود که درصورت نیاز مردم برای سفرهای خارجی، دولت به اندازه کافی ارز در اختیارآنها قرار خواهد داد و هیچ مشکلی درواگذاری ارزبه آنها وجود ندارد.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید مردم بدانند که دست های پنهانی اقدام به احتکار ارزمی کنند لذا دولت نیز باید با این دستهای پنهان که به اقتصاد ایران آسیب می رسانند به صورت قاطع برخورد کند.

وی تصریح کرد: محتکران ، خائنانی هستند که در نظام اقتصادی کشوردرشرایط تحریم ها اخلال ایجاد می کنند .
نورا یادآور شد: اعتمادسازی میان مردم ، برخورد با اخلال گران ارزی و تعطیل کردن صفوف طولانی مقابل بانک ها و مقابله با بازار واسطه گری سکه و ارزراهکار مناسبی است که دولت درشرایط موجود باید انجام دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄  33  =