شاهد رقابت نابرابر در نظام بانکی هستیم

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین:

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: امروز شاهدیم که فضای حاکم در نظام بانکی به شدت رقابتی است، که البته این فضا چندان برابر نیست. این نابرابری ایجاب می‌کند که همکاران با تلاش مضاعف بتوانند بانک را به مدارج عالی برسانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک گردهمایی سراسری کارکنان منطقه 3 استان‌های بانک اقتصادنوین با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و سرپرستان شعب تهران و استان‌های این بانک در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک در جمع کارکنان بانک اقتصادنوین در این منطقه گفت:‌ همزمان با آغاز دومین دهه فعالیت بانک تلاش برای دست‌یابی به بانک برتر کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به نقش کارکنان بانک اقتصادنوین در دست‌یابی به عنوان بانک برتر گفت: پس از هم‌پیمانی همکاران در حاشیه گردهمایی دهمین سالگرد، مدیران ارشد بانک در جوار بارگاه حضرت امام رضا (ع)، هم‌پیمان شدند تا با تلاش مضاعف بانک را از شرایط خاص حاکم بر نظام بانکی به سلامت عبور دهند.

وی اظهار داشت: امروز شاهدیم که فضای حاکم در نظام بانکی به شدت رقابتی است، که البته این فضا چندان برابر نیست. این نابرابری ایجاب می‌کند که همکاران با تلاش مضاعف بتوانند بانک را به مدارج عالی برسانند.

لازم به ذکر است گردهمایی سراسری منطقه 3 استان‌های بانک اقتصادنوین در دو بخش برگزار شد که در بخش نخست که با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، معاونین، مدیران امور و سرپرستان مناطق شعب تهران و شهرستان‌ها برگزار شد چالش‌های پیش روی بانک در دهه دوم فعالیت مورد بررسی قرار گرفت.

در این بخش بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی سراسری مناطق بانک در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) گفت: برگزای نخستین گردهمایی سراسری در دهه دوم فعالیت بانک در شهر مشهد مقدس، پدیده مبارکی است که انشاء‌الله آثار آن بر تمام لایه‌های بانک مترتب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه الگوهای بانک در دهه دوم فعالیت با دهه نخست متفاوت خواهد بود گفت: اگر در دهه نخست تعیین افق و تثبیت شرایط هدف بود، در دهه دوم افزایش سهم بازار تعیین‌کننده خواهد بود.

در ادامه مراسم مدیر حقوقی بانک اقتصادنوین پس از طرح سوالات از سوی سرپرستان مناطق استان‌ها، به این سوالات پاسخ داد.

در روز دوم نیز علاوه بر مدیرعامل، معاون بانکداری شرکتی و معاون بانکداری خرد که برای همکاران سرپرستی سخنرانی کردند، تعدادی از همکاران سرپرستی منطقه 3 استان‌ها فرصت‌های و تهدیدهای پیش روی بانک را در قالب گزارش‌های تحلیلی ارایه کردند. همچنین مدیر وصول مطالبات ویژه جزییات طرح 1+90 بانک اقتصادنوین را تشریح کرد. همچنین پنل تخصصی با حضور معاونین امور مالی، بین‌الملل، سرمایه انسانی و فناوری اطلاعات این بانک برگزار شد و اعضای پنل به سوالات همکاران سرپرستی این منطقه پاسخ دادند.

در این مراسم ریحانی سرپرست منطقه 3 استان‌های بانک اقتصادنوین گزارشی از آخرین وضعیت بانک در این منطقه ارایه کرد.
وی گفت: 178 نفر در 19 شعبه در استان‌های خراسان رضوی، شمال، جنوبی و سمنان خدمات نخستین بانک خصوصی جمهمور اسلامی ایران را به مشتریان ارایه می‌کنند.

وی گفت: به زودی شش شعبه جدید به تعداد شعب سرپرستی منطقه 3 بانک اقتصادنوین اضافه خواهد شد که این مهم دسترسی مشتریان را به خدمات بانک، تسهیل خواهد کرد.

بنابر این گزارش در این گردهمایی دو روزه مدیرعامل بانک اقتصادنوین و هیات همراه از شعب این بانک در شهر مقدس مشهد و نیشابور دیدار کرد و در حاشیه این دیدارها با تعدادی از مشتریان بانک نیز به گفت‌وگو پرداخت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از مقام شامخ پدر روح‌الله اورسی همکار شعبه سجاد مشهد که در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود تجلیل شد. ضمن اینکه سه همکار اثرگذار منطقه 3 استان‌ها نیز معرفی شدند.

امیر شادی از شعبه نیشابور، حمیده رضوی از شعبه تقی‌آباد مشهد و علی ثابتی از شعبه قاین سه همکاری بودند که به عنوان چهره اثرگذار منطقه 3 استان‌ها معرفی شدند.

در حاشیه گردهمایی سراسری منطقه 3 استان‌های بانک اقتصادنوین، دکتر بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین با دکتر علوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار بر افزایش تعامل بانک اقتصادنوین و آستان قدس رضوی تاکید شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄    =  13