صدور ۱ میلیون کارت فوری برای کشاورزان

رئیس اداره بانکداری الکترونیک بانک سپه خبر داد:

رئیس اداره بانکداری الکترونیک بانک سپه گفت: برای رفاه حال کشاورزان در اجرای طرح خرید تضمینی گندم، برنج و چای، یک میلیون کارت فوری صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  حسین صلواتی اظهار داشت: تعداد دستگاههای خودپرداز بانک سپه از 1597 دستگاه در سال 89 به 2090 دستگاه در سال 90 رسیده که این میزان افزایش، از رشد 30 درصد در تعداد دستگاهها حکایت دارد.

وی با بیان اینکه نصب و راه اندازی 300 دستگاه خودپرداز دیگر در دستور کار این اداره قراردارد و به زودی اجرایی خواهد شد گفت: همچنین این پروژه تا نصب و راه اندازی تا مرز هزار دستگاه ادامه خواهد داشت.

صلواتی با اشاره به تعداد کارت خوانهای بانک سپه گفت: تعداد این دستگاهها از 10هزار و 986 دستگاه در سال گذشته به 50هزار دستگاه در سالجاری رسیده که به این ترتیب، تعداد این دستگاهها در بانک سپه از 321 درصد رشد برخوردار شده است.

وی افزود: همچنین قرارداد 50هزار دستگاه کارت خوان از طریق شرکت رایانه خدمات امید منعقد شده و در پاسخ به درخواست مناطق مختلف بانک سپه در سراسر کشور، پیاده سازی این کارتخوان ها انجام خواهد شد.

رئیس اداره بانکداری الکترونیک با بیان اینکه از دیگر اقدامات بانک سپه برای رفاه حال کشاورزان در روند اجرای طرح خرید تضمینی گندم، برنج و چای، صدور یک میلیون کارت فوری بوده است، گفت: در تلاش هستیم تا با شناسایی دستگاههای خودپرداز و کارت خوان های ناکارآ، آنها را به بخشهایی منتقل کنیم که بیشتر پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =