حکم داماد احمدی نژاد لغو شد

نظام‌الدین برزگری در سمت ریاست سازمان ملی استاندارد ایران ابقا شد.

به گزارش ایسنا در حالی که چند روز پیش اعلام شده بود که مهدی خورشیدی(داماد محمود احمدی نژاد) به سمت ریاست سازمان ملی استاندارد منصوب شده و قرار بود مراسم معارفه‌ی وی امروز برگزار شود، این مراسم لغو شد.

نظام‌الدین برزگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تایید خبر ابقا خود به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: امروز از دفتر ریاست‌جمهوری با من تماس گرفتند و گفتند که به سر کار خود بازگردم.

او در پاسخ به این سوال که آیا توضیحی نیز درباره‌ اتفاقات چند روز گذشته به شما داده شد یا خیر، گفت: توضیح خاصی به ما نداده‌اند، ما به هرحال تابع دستورات مافوق خود هستیم. اگر به ما بگویند سمت را تحویل دهیم این کار را می‌کنیم و اگر بگویند به کار خود ادامه بدهیم نیز همین کار را می‌کنیم.

برزگری هم‌چنین در واکنش به این سوال که نظر شما درباره‌ی فراز‌ونشیب‌های چند روز اخیر در خصوص تعیین رییس جدید سازمان ملی استاندارد ایران نیز اظهار کرد: ما نه در فراز هستیم و نه در نشیب بلکه سرباز نظامیم و هرکجا که به ما دستور دهند خدمت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، پنجم دی‌ماه امسال منابع غیررسمی اعلام کردند که در جلسه شورای عالی استاندارد که شب قبل آن روز برگزار شده بود، مهدی خورشیدی به سمت ریاست سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شده است. این درحالی بود که نظام‌الدین برزگری دبیر شورای عالی استاندارد در آن جلسه حضور نداشت. اگرچه این خبر هیچ‌گاه از سوی منابع رسمی مانند پایگاه اطلاع‌رسانی دولت تایید نشد، اما شخص مهدی خورشیدی خبر انتصابش به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران را تایید کرد.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران چندی پیش با تصویب شورای عالی اداری کشور با ارتقاء جایگاه به سازمان ملی استاندارد به یکی از زیرمجموعه‌های ریاست جمهوری تبدیل شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −    =  16