حساسیت برای اعطای تسهیلات بیشتر شده اما روال عادی ادامه دارد

مدیر امور اعتباری بانک رفاه:

مدیر امور اعتباری و بین‌الملل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: حساسیت بیشتر شده اما روال عادی فعالیت‌های جاری بانک ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا فرشید فرخ‌نژاد  درباره انقباض سیستم بانکی پس از موضوع سوءاستفاده اخیر مالی اظهار کرد: طبیعی است که وقتی اتفاقات این‌چنینی می‌افتد، حساسیت برای رعایت ضوابط و مقررات بیشتر می‌شود. با این حال بانک رفاه کارگران روال عادی کار خود را با رعایت دقت بیشتر در سطح شبکه و سطوح عالی بانک ادامه داده است.

وی ادامه داد: روال جاری اعطای تسهیلات و جذب منابع در بانک ادامه داد و موضوعات اخیر باعث متوقف شدن روال جاری امور نشده است و اعطای تسهیلات با رعایت ضوابط انجام می‌شود.

بنابرابن گزارش  پیش از این سیدضیاء‌ ایمانی ـ مدیرعامل بانک رفاه کارگران ـ از برنامه‌ریزی برای وصول طلب 36 میلیارد تومانی این بانک در پرونده سوءاستفاده اخیر بانکی خبر داده و گفته بود: بانک رفاه، اسناد گشایش‌شده بانک صادرات و تاییدشده بانک ملی را تنزیل کرده و با خود شرکت‌های گروه آریا ارتباطی نداشته‌ است.

پس از سوءاستفاده اخیر سه هزار میلیارد تومانی در نظام بانکی کشور بسیاری از بانک‌ها به خصوص بانک‌های دولتی عملا در فعالیت‌های عادی خود دچار اختلال شده و سیستم تسهیلات‌دهی خود را قفل کرده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =