افزایش تسهیلات مسکن روستایی از هفته آینده

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت : افزایش تسهیلات نوسازی اماکن روستایی به دوازده و نیم میلیون تومان از هفته آینده به بانکها ابلاغ می شود .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وام مسکن روستایی در نشست  شورای عالی مسکن کشوردر اوایل دی  امسال  به ریاست رئیس جمهور دو و نیم میلیون تومان افزایش یافت .

برای بهسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی تاکنون 10 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصد و باز پرداخت 15ساله پرداخت می شد .

معاون امور بازسازی  و مسکن روستایی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از طرحهای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان ماکو افزود : افرادی که از ابتدای امسال تا کنون تسهیلات 10 میلیون تومانی برای نوسازی  واحدهای مسکونی  خود دریافت کرده اند می توانند از دو و نیم  میلیون  تومان تسهیلات  باقی مانده بهره مند شوند .

برای اجرای این طرح از ابتدای امسال تاکنون 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات  به روستائیان  پرداخت شده است .
در اجرای طرح مقاوم سازی و بهسازی اماکن روستایی که ازابتدای برنامه چهارم  توسعه آغاز شده هر سال 200 هزار واحد در کشور نوسازی شده است وتا کنون یک میلیون و 100 هزار واحد مقاوم سازی و بهسازی شد  .

مهدیان افزود  : پارسال  تعداد واحدهای مسکونی نوسازی شده در روستاهای با دستور  رئیس جمهوری  به 400 هزار واحد افزایش یافت .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1