جشنواره زمستانه دارندگان پایانه فروش اقتصادنوین برگزار می شود

شرکت پرداخت نوین آرین وابسته به بانک اقتصادنوین، به منظور ترویج فرهنگ جایگزینی ابزار الکترونیکی به جای پول نقد در دادوستدهای روزانه، تاکنون جشنواره‌های متنوعی برگزار کرده است که جشنواره نوروزی آخرین جشنواره‌ای بود که به بانک اقتصادنوین به پاس توجه پذیرندگان در ترویج این فرهنگ جوایز ارزنده‌ای از جمله خودروی پژو 206، کارت هدیه 10 میلیون ریالی و 200 کارت هدیه 500 هزار ریالی اعطا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین به منظور ترویج فرهنگ استفاده از ابزار الکترونیکی در دادوستدهای روزانه، جشنواره زمستانه باشگاه اختصاصی پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین برگزار می‌شود.

تمامی دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در این جشنواره حضور خواهند داشت ولی تراکنش بیشتر شانس برنده شدن دارنده پذیرنده را افزایش می‌دهد.

خودروی پژو 206، کمک هزینه سفر خارجی، رایانه همراه، تلفن همراه، دوربین عکاسی و جوایز نقدی از جمله جوایز جشنواره زمستانه باشگاه اختصاصی پذیرندگان بانک اقتصادنوین است که به قید قرعه به دارندگان پایانه‌های فروش این بانک اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان عضویت در باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین می‌تواندد با نصب پایانه فروش این بانک به عضویت باشگاه اختصاصی پذیرندگان نوین درآیند و با ثبت تراکنش بر روی دستگاه و کسب امتیاز بیشتر از جوایز ارزنده این جشنواره بهرمند شوند.

گفتنی است، شرکت پرداخت نوین آرین وابسته به بانک اقتصادنوین، به منظور ترویج فرهنگ جایگزینی ابزار الکترونیکی به جای پول نقد در دادوستدهای روزانه، تاکنون جشنواره‌های متنوعی برگزار کرده است که جشنواره نوروزی آخرین جشنواره‌ای بود که به بانک اقتصادنوین به پاس توجه پذیرندگان در ترویج این فرهنگ جوایز ارزنده‌ای از جمله خودروی پژو 206، کارت هدیه 10 میلیون ریالی و 200 کارت هدیه 500 هزار ریالی اعطا کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  4