افزایش ۳۰۲ درصدی درآمد وریفن

شرکت Verifone، دومین تولیدکننده جهانی ترمینال‌های فروش POS، با اعلام رشد مداوم بازار خود در قاره اروپا و همچنین گسترش سریع نصب پایانه‌های فروش خود در آمریکای لاتین کارشناسان و تحلیل‌گران اقتصادی را شگفت‌زده کرد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای ایرانکیش این سازنده پایانه‌های فروش، مستقر در سان‌خوزه کالیفرنیا، همه‌ی ناظران و سرمایه‌گذاران وال استریت را در روز 14 دسامبر با اعلام درآمد 416 میلیون دلاری برای سه ماهه مالی چهارم تا پایان 31 اکتبر شگفت‌زده کرد. این رقم جهشی 31.2 درصدی را نسبت به 317 میلیون دلار درآمد این شرکت در مدت مشابه در سال 2010 نشان می‌دهد. این سه ماهه ششمین دوره سه ماهه پی‌در‌پی برای Verifone است که در آن درآمد این شرکت بیش از 20% رشد در مقایسه با سال پیش از خود داشته است.

همکاری استراتژیک Verifone با شرکت گوگل در پروژه سیستم پرداخت موبایلی Google Wallet، نقش مهمی در این موفقیت دارد. به‌علاوه اکتساب دارایی‌های بیرون از ایالات متحده شرکت Hypercom، سومین تولیدکننده جهانی ترمینال‌های فروش POS، در تابستان امسال و همچنین خریداری شرکت Point، شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت و درگاه‌های تسویه مالی در استکهلم، از دیگر عوامل اصلی رشد درآمد شرکت می‌باشند. به‌طور ویژه خرید Point، راه Verifone را برای تحقق برنامه ارایه کلیه خدمات نوین به خرده‌فروشان از جمله پرداخت موبایلی و سایر روش‌های جایگزین در حال تکامل هموار می‌کند.

با توجه به گزارش سه ماهه چهارم Verifone مبنی بر افزایش 302 درصدی درآمد خالص با 198/8 میلیون دلار در مقایسه با 49/4 میلیون دلار در سال گذشته، داگلاس برگرون، رییس و مدیر اجرایی Verifone  به تحلیل‌گران گفت: «عملکرد بین‌المللی ما ثبت رکورد فروش در سطح آمریکای لاتین به‌ویژه در برزیل را برای شرکت میسر کرد. گذشته از این همچنان شاهد دریافت اخبار شگفت‌انگیزی از اروپا خواهیم بود.»

منظور وی از اخبار شگفت‌انگیز، افزایش 112 درصدی درآمدهای اروپایی Verifone و رسیدن به رقم 148 میلیون دلار در این سه ماهه در مقایسه با 70 میلیون دلار سال گذشته است. در آمریکای لاتین نیز Verifone  درآمد 104/6 میلیون دلاری را به ثبت رساند که نسبت به 53/8 میلیون دلار سال قبل 94/4 درصد افزایش نشان می‌دهد. برگرون می‌گوید Verifone رکوردی جدید در فروش آمریکای لاتین خود ثبت کرده است که دلیل عمده آن تقاضای بالا برای سیستم‌های VX Evolution شرکت در برزیل است. وی افزود شرکت همچنین «مشتری‌های کلیدی برنده» را در سایر کشورهای منطقه مانند پورتوریکو، مکزیک و آمریکای مرکزی به‌دست آورده است.

برگرون تصریح کرد که بخشی از موفقیت اروپایی آن مرتبط است با همکاری با شرکت Visa برای افزایش نصب ابزار‌های پرداخت و سیستم‌های رسانه‌ای در تاکسی‌های لندن تا قبل از بازی‌های المپیک لندن 2012 که منجر به امضای حدود هفت هزار توافق‌نامه پنج ساله پردازش با رانندگان تاکسی شده است. این شرکت در نظر دارد تا 10 هزار پایانه کارت اعتباری را در تاکسی‌ها تا قبل از شروع المپیک لندن در تابستان آینده نصب کند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9