بهای طلا در حصار ۱۷۰۵ و ۱۷۳۶ دلار

دیروز جمعه اول صبح اعلام کردم که برای بررسی قیمت هر اونس طلای جهانی عدد 1736 دلار را بخوبی زیر نظر بگیرید. جالبه به همین عدد رسید ولی نتوانست بالای آن تثبیت شود و بنابراین دوباره مثل چند بار گذشته با سقوط مواجه گردید و نهایتا روی عدد 1722 هفته خود را به پایان رسانید بدون هیچگونه دستاورد خاصی.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از طلا هماطور که مشخص است، قیمت طلا در بازارهای جهانی بین 1705 و 1736 دلار گیر کرده و توان شکستن هیچ یک از این حصارها را ندارد.

دوشنبه این هفته دوباره سرنوشت قیمت طلا در دست اروپاییهاست و قرار است که در این روز دور هم جمع شده و درباره یونان کمی جدی تر صحبت کنند، اگر تصمیمات مثبتی برای کمک به یونان بگیرند احتمال بسیار زیاد تمام بازارها از جمله طلا مثبت خواهند شد و اگر با 1000 اما و اگر اجلاس را ترک کنند بدون برنامه مشخصی، بازارها همگی از جمله طلا منفی خواهند شد. خلاصه خدا بخیر کند که اروپاییها قرار است سرنوشت بازار را مشخص کنند.

روز دوشنبه در امریکا روز رییس جمهور است و بنابراین تعطیل. هر ساله روز تولد جورج واشنگتن، نخستین رییس جمهورامریکا، روز تجلیل از رییس جمهور می باشد، بنابراین روز دوشنبه کلا سرنوشت بازارها فقط به دست بی کفایت اروپاییها می باشد و قطعا در چنین فضایی محال است بازار را پیش بینی کرد.

*دکترحسین اسدی نیا/Asadinia.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1