فعالان اقتصادی- ورزشی بیمه مستمری می شوند

س کل بیمه مرکزی،در حاشیه مراسم پایش استراتژیک سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ، از اجرایی شدن بیمه های مستمری برای فعالان اقتصادی، ورزش و مشاغل در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کریمی بر لزوم توسعه بیمه های زندگی و سلامت در کشور تاکید کرد و گفت: آیین نامه بیمه های زندگی و سلامت در شورای عالی بیمه ای کشور تصویب شده که بیمه مستمری از زیرشاخه های آن است.

وی افزود: با اجرای بیمه مستمری، افراد قبل از بازنشستگی می توانند با پرداخت حق بیمه به شرکت های مختلف بیمه ای ، از مزایای آن ها در زمان بازنشستگی استفاده کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: شرکت های بیمه ای، تاکنون بر اساس قانون، از 75 سالگی به بالا از فروش بیمه عمر خودداری می کردند که در آیین نامه جدید بیمه های زندگی و سلامت، محدودیتی برای بیمه های عمر وجود ندارد.

کریمی، مزیت اجرای این طرح را افزایش امید به زندگی در کشور دانست و افزود: بدین ترتیب از سال آینده، شرکتهای بیمه بدون درنظر گرفتن شرایط سنی، افراد را بیمه عمر می کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین درباره بیمه ورزش گفت: در این نوع بیمه، ورزشکاران می توانند با مراجعه به شرکتهای بیمه ای، اعضای بدن خود را بیمه کنند تا در زمان لازم از مزایای این نوع بیمه بهره مند شوند.
کریمی افزود: بزودی ساز و کار این نوع بیمه، آماده خواهد شد.
وی درباره بیمه مشاغل گفت: در این نوع بیمه که اختیاری است، اعضای بدن متخصصان از جمله پزشکان بیمه می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =