اصلاح ساختار درون سازمانی ضرورت نظام بانکی است

مدیر عامل بانک ملی:

مدیر عامل بانک ملی ‌خواستار اصلاح ساختار درون سازمانی شد و گفت: برای این که بتوانیم خدمات مناسبی به مشتریان ارایه دهیم به یک اصلاح ساختار درون سازمانی نیازمندیم . ارتباطات خوب درون سازمانی محصول خوبی را به مشتری ارائه خواهد داد که همین موضوع میل به مراجعه مجدد را در مشتریان ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری افزود: با رعایت اصل شایسته گزینی از هر فرد در جایگاهی که دارای حداکثر توانمندی است، استفاده خواهد شد.

وی آموزش مناسب کارکنان و ایجاد حس عدالت بین آنها را راهکارهایی اساسی برای ارتقای کیفیت ارایه خدمات دانست و افزود: با یک انتصاب مناسب امید کارکنان تقویت می شود و آنها ارتقای خود را در ارایه خدمت صادقانه می بینند .

مدیرعامل بانک ملی اظهار داشت: نیروی انسانی باید به قدری توانمند شود که هم بداند، هم بخواهد و هم بتواند و در این راستا باید خوب آموزش دهیم، خوب انگیزه ایجاد کنیم و به صورت کارگاهی، ‌کار بانک را به کارکنان آموزش دهیم تا نیروها بتوانند به بهترین نحو و در بهترین شرایط به مشتریان خدمات بانکی را ارایه دهند.

حیدری گفت: ارتباطات خوب درون سازمانی محصول خوبی را به مشتری ارائه خواهد داد که همین موضوع میل به مراجعه مجدد را در مشتریان ایجاد می کند.

وی با اشاره به جزییات روند پرداخت تسهیلات گفت:  باید در گزارش گیری ها و تکمیل اطلاعات مشتریان به نوعی عمل شود که اگر تسهیلاتی معوق شد‏‏، امکان وصول آن از قبل پیش بینی شده باشد .

مدیرعامل بانک ملی  بازگشت نشدن تسهیلات پرداخت شده را موجب تحت الشعاع قرار گرفتن سایر امور و کندی فرایند خدمت رسانی در سایر بخش ها دانست و افزود: بهترین شیوه وصول مطالبات، مذاکره، تعامل و حل مساله اعتباری به شیوه اعتباری است.

حیدری با اشاره به اهمیت گسترش بانکداری الکترونیک اظهار داشت: ‌ اگر در ارتقا و ترویج استفاده از سیستم های الکترونیکی نظیر همراه بانک، درست عمل شود می توان با معرفی صحیح این خدمات، مراجعه حضوری به شعب را به حداقل ممکن رساند.

وی  خواستار مشارکت همه کارکنان در اجرای موضوع بهبود روش شد و افزود: یکی از راه هایی که در سیستم بانک های دنیا برای رقابت با سایر رقبا مدنظر قرار می گیرد، بهبود روش است که منتج به هزینه کمتر و صرفه جویی بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی تقویت و احیای نظام پیشنهادها را سبب بهبود تصمیم های سازمانی دانست و افزود: برای اول شدن در نگاه مشتریان باید سرویس خوب، به موقع و مناسب به آنها ارایه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  47