یارانه نقدی عشایر وثیقه بانکی شد

طالبی خبر داد:

مدیرعامل بانک کشاورزی با اعلام نحوه پذیرش وثایق تسهیلات بانکی کشاورزان و عشایر، گفت: حساب های یارانه‌های نقدی عشایر به‌عنوان وثایق تسهیلات بانکی پذیرش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر،محمد طالبی در مورد پرداخت تسهیلات به عشایر و نحوه دریافت ضمانت و وثیقه بانکی، افزود: در پرداخت تسهیلات به عشایر، کوچ رو بودن آن ها در نظر گرفته می شود و تسهیلات خاصی به آنها اختصاص می یابد.

مدیر عامل بانک کشاورزی اظهار داشت: عشایر می توانند یارانه نقدی خود را به عنوان وثیقه تسهیلات بانکی به بانک کشاورزی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: عمده تسهیلاتی که به عشایر کشور پرداخت می شود، برای خرید دام و گوسفند است؛ بنابراین با توجه به این امر به آن ها تسهیلات پرداخت می شود.

طالبی نرخ هر راس گوسفند را حدود 200 هزار تومان ذکر کرد و افزود: با توجه به این رقم به عشایر تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی در مورد ضمانت‌ها و وثایق کشاورزان تاکید کرد: اراضی کشاورزی به عنوان ضمانت تسهیلات کشاورزان مورد قبول واقع می شود.

وی با بیان این که کشاورزان می توانند ضامن یکدیگر شوند، یادآور شد: قبول اراضی کشاورزان از طریق اعتبارسنجی که بر روی این زمین ها انجام می شود، صورت می گیرد و در عین حال، این ضمانت برای مبلغ خاصی از تسهیلات در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −    =  66