اعلام نحوه انتقال سوابق پرداخت حق‌بیمه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی

با صدور دستورالعمل مشترک حوزه‌های فنی و درآمد و اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی، نحوه انتقال اطلاعات سوابق همکاران واحدهای بیمه‌ای ادارات‌کل و ستاد مرکزی این سازمان از سیستم پرسنلی اداری به پایگاه سوابق بیمه‌ای مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک براساس این دستورالعمل که در اجرای بخشنامه شماره 33 ساماندهی مبنی بر انتقال سوابق پرداخت حق‌بیمه همکاران از سیستم پرسنلی به سیستم شعب صادر شده است، سیستم‌های یادشده به صورت مجزا و با نوع داده‌ها و پلتفرم مجزا طراحی و توسعه یافته‌ است.
تکمیل اطلاعات پرداخت حق‌بیمه کارکنان نزد شعب سازمان تأمین‌اجتماعی، منجر به رفع بسیاری از دغدغه‌های همکاران می‌شود. شخصی شدن کل سابقه پرداخت حق‌بیمه همکاران به صورت ماهانه با احتساب مدت فاصله خدمتی در قالب سابقه خدمت سازمانی؛ مشخص شدن وضعیت پرداخت حق‌بیمه ایام سربازی همکاران در سیستم شعب؛ کامل شدن وضعیت پرداخت حق‌بیمه سوابق غیرسازمانی که در احراز بازنشستگی و یا تعیین مستمری مؤثر هستند و رفع مغایریت‌های احتمالی بین سابقه محاسبه شده همکاران در اداراه‌کل امور اداری و ادارات کل زیرمجموعه معاونت فنی و درآمد از مهمترین مزایای اجرای این دستورالعمل است.
لازم به ذکر است فرآیند مشابهی نیز برای کارکنان بخش درمان در دستور کار است و تاکنون نیز جلساتی در همین زمینه برگزار شده و به محض حصول نتیجه و تهیه دستورالعمل و نسخه‌های موردنیاز به مرحله اجرا خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  70  =  74