شتر آزادیه ، جایزه قطری ها بابت گلزنی به ایران!

قطری‌ها بعد از گلزنی محمد کازولا در استادیوم آزادی و صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی شتری را به این بازیکن هدیه دادند و نام «آزادیه» را به خاطر خوش یمن بودن ورزشگاه آزادی بر آن نهادند!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در حالی که برخی از فوتبالدوستان ایرانی از گل دوم تیم ملی قطر به تیم ملی کشورمان در جریان بازی اخیر ایران و قطر ابراز خوشحالی کردند، قطری ها شتری به نام " آزادیه " را به محمد کازولا، زننده گل دوم این تیم به ایران، اهدا کردند!

به گزارش ایسنا، قطری‌ها بعد از گلزنی محمد کازولا در استادیوم آزادی و صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی شتری را به این بازیکن هدیه دادند و نام «آزادیه» را به خاطر خوش یمن بودن ورزشگاه آزادی بر آن نهادند!

تیم ملی قطر در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته‌ پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی2014 برزیل در حالی که تا دقایق پایانی دو بر یک عقب بود با ضربه سر محمد کازولا بازی را به تساوی کشاند و جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.

قطری‌ها پس از صعود که سر از پا نمی‌شناختند شتری را به محمد کازولا مدافع ملی پوش السد هدیه دادند و نام «آزادیه» را به خاطر این که ورزشگاه آزادی برای آن‌ها خوش یمن بود، بر آن شتر نهادند.

در بازی ایران و قطر، زمانی که قطری ها موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه ایران کنند، پیمان یوسفی، گزارشگر مسابقه، از باز شدن دروازه تیم ملی کشورمان توسط بازیکن قطری ابراز رضایت کرد.

بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی نیز ابراز شادمانی یوسفی از باز شدن دروازه تیم ملی کشورمان توسط مهاجم قطری را ستودند و حتی تاکید کردند که اگر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از قصد اجازه گلزنی به قطری ها داده باشند، کار درستی کرده اند و حتی تبانی احتمالی آنها، با هدف حذف بحرین، عملی درست و قابل دفاع بوده است.

هادی عنان المری که این شتر را به کازولا هدیه داد، گفت: اگر قطر به مرحله نهایی جام جهانی 2014 برزیل صعود کند، به هر کدام از بازیکنان یک شتر هدیه خواهم داد.

در این مراسم محمد غانم العلی رئیس بخش فوتبال السد، عبدالمقصود شاهین مدیر عامل السد و جمع زیادی از روزنامه نگاران حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  47  =  50