گروه مالی اقتصاد نوین جشن نیکوکاری برگزار کرد

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: حضور بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در عرصه‌های اجتماعی زمینه افزایش رفاه اجتماعی را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم جشن احسان و نیکوکاری خانواده بزرگ اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته تصریح کرد:

بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در کنار مسئولیت‌های سازمانی باید تلاش کنند فرهنگ حضور در عرصه‌های اجتماعی را نیز توسعه دهند، برای مثال در دویچه بانک برای توسعه سرمایه‌های اجتماعی، پنج محور اطمینان از تدوام زندگی آرام، کمک به خیریه‌ها، کمک به فرصت‌های سرمایه‌گذاری، پرورش خلاقیت‌های هنری و کمک به استعدادهای درخشان در دستور کار توسعه سرمایه‌های اجتماعی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه این تفکر در بانک اقتصادنوین حاکم است، گفت: بانک اقتصادنوین می‌کوشد علاوه بر ایفای وظایف خود در بازار پولی کشور در عرصه‌های اجتماعی نیز بتواند حضور موثر ایفا کند که در این راستا کمک به موسسات خیریه، ساخت مدرسه در مناطق محروم از جمله اقدامات بانک در این عرصه است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین به ساخت و تکمیل مدرسه این بانک در روستای چاه تلخ شمالی از توابع شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای آغاز ساخت سه مدرسه جدید این بانک در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر انجام شده است.

وی در ادامه گفت: بانک اقتصادنوین نیز کارنامه درخشانی در این زمینه از خود بجا گذاشته و ما امروز شاهدیم فرهنگ خیریه در شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین نیز نهادینه شده است که شرکت لیزینگ اقتصادنوین از جمله آنها است.

در این مراسم که مدیرعامل معاونین و مدیران بانک اقتصادنوین و شرکت لیزینگ این بانک حضور داشتند هدایای کارکنان بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور شامل مایحتاج غذایی، بهداشتی و دارویی مرکز معلوین ذهنی امام علی (ع) و مرکز حمایتی کودکان بی‌سرپرست مهر طاها برای مدت یک‌ماه تأمین شد ضمن اینکه مبلغ 120 میلیون ریال هدیه نقدی نیز از سوی این بانک به این عزیزان اهدا شد. همچنین کمک‌های این بانک به موسسات خیریه محک، بهنام دهش‌پور، سپهر بم، بچه‌های آسمان، انجمن بیماران کلیوی، مهرآفرین، سندروم داون، نسترن، پیام امید، انجمن تالاسمی و مرکز حمایت از بیماران ضایعه نخاعی نیز اهدا شد.

لازم به ذکر است در جشنی که به همین منظور و به ابتکار کارکنان شرکت لیزینگ برگزار شد، 52 قلم کالا و دارو به ارزش بیش از دویست و پنجاه میلیون ریال به مرکز نگهداری دختران بی‌سرپرست اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  +    =  30