دستاوردهای بانک مرکزی در سال ۹۰

بهمنی در پیام نوروزی خود مطرح کرد:

رییس کل بانک مرکزی ایران در پیام نوروزی خود گفت:توانستیم گام بلندی در جهت تحقق اهداف اقتصادی برداشته و به اهدافی چون اجرای سیاست های پولی و بانکی مناسب، کنترل نسبی نرخ تورم، کنترل بازار ارز و طلا، پیش بینی اجرای طرح رفرم پولی، تقویت نظارت بر شبکه بانکی و ادامه روند ساماندهی موسسات اعتباری غیربانکی جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، محمود بهمنی  در پیام نوروزی خود آورده است:

سال 1390 با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید و برگ افتخار دیگری از صحیفه اقتدار ملت ایران ورق خورد. اجرای طرح عظیم هدفمندسازی یارانه ها یکی از اتفاقات بزرگی بود که با همت و همدلی مسوولان و مردم شریف ایران رقم خورد.

اگر چه در این راه دشمنی ها و تحریم های یکجانبه غرب علیه ایران اسلامی تداوم یافت و از طرف دیگر تبعات ناشی از بحران های اقتصادی و سیاسی در جهان و منطقه از جمله نوسانات نرخ های ارز و طلا بر اقتصاد ایران نیز سایه افکند اما خرسندیم که در سایه عنایت الهی و ذیل رهمنودهای داهیانه مقام عظمای ولایت با حرکتی جهادگونه در عرصه اقتصادی کشور همگام با شعار "ما می توانیم" و سایر سیاست ها و رودیکردهای علمی و اقتصادی دولت خدمتگزار توانستیم گام بلندی در جهت تحقق اهداف اقتصادی برداشته و به اهدافی چون اجرای سیاست های پولی و بانکی مناسب، کنترل نسبی نرخ تورم، کنترل بازار ارز و طلا، پیش بینی اجرای طرح رفرم پولی، تقویت نظارت بر شبکه بانکی و ادامه روند ساماندهی موسسات اعتباری غیربانکی جامه عمل بپوشانیم.

بی شک نیل به اهداف برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و توسعه پایدار بدون دسترسی به موقع طراحان و برنامه ریزان اقتصادی دولت بر آمارهای صحیح و بهنگام امکان پذیر نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  6  =