بانک صادرات ۹۵ زندانی را آزاد کرد

بانک صادرات ایران درراستای انجام تکالیف و رسالت‌های بشر دوستانه و اجتماعی خود با تخصیص مبلغ 5 میلیارد ریال زمینه آزادی 95 نفر از هموطنان زندانی به دلیل دیه را فراهم ساخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این بانک در راستای انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی و  تقویت‌ ارزش‌های انسانی و بشردوستانه درجامعه طی مصوبه‌ای نسبت به تخصیص مبلغ 5 میلیارد ریال از محل منابع داخلی به منظور آزادی زندانیان نیازمند و جرائم غیر عمد اقدام نمود و زمینه آزادی 95 نفر از زندانیان را فراهم کرد.

شایان ذکراست این بانک با واریز مبلغ یاد شده به حساب 0108888888002 به نام ستاد کل دیه کشور نزد شعبه 3046 بانک صادرات ایران و با همکاری با آن ستاد 95 نفر از زندانیان مذکور شامل؛ 73 نفر مربوط به استان گیلان، 16 نفر مربوط به استان زنجان و 6 نفر مربوط به استان تهران را آزاد و روانه آغوش خانواده‌هایشان ساخت.

گفتنی است بانک صادرات ایران درگذشته نیز همکاری و مساعدت خود را با سازمان‌های همچون ستاد دیه کل کشور، موسسات و سازمان‌های و انجمن‌های خیریه، ساخت مدرسه درمناطق محروم و زلزله زده ، ساخت حمام ، مسجد و حسینیه درمناطق دورافتاده روستایی انجام داده تا توانسته باشد گامی در جهت انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود برداشته باشد. همچنین این بانک درراستای کمک به این گونه سازمان‌ها علاوه بر افتتاح حساب و دریافت وجه نقد از خیرین، آمادگی دارد تا وجوه و نذورات مردمی را از طریق دستگاه‌های خودپرداز نیز دریافت وبه حساب آنها واریز نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  58