وام ودیعه مسکن به مستاجران کم درآمد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تسهیلات ودیعه مسکن در جهت کمک به مستاجران کم درآمد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علیرضا تابش با بیان اینکه نوعی قرض الحسنه بانکی به منظور کمک به مستاجران کم درآمد پرداخت می شود گفت: این تسهیلات در جهت تامین ودیعه مسکن مناسب است.

وی ادامه داد: این وام قرض الحسنه امکان اجاره منزل مسکونی مورد نظر مستاجران را نیز تامین می کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین در خصوص طرح پروژه های مطالعاتی بنیاد مسکن گفت: این طرح به منظور پژوهش و تحقیق در جهت ارتقاء سطح کیفی و تامین نیازهای کمی مسکن و عمران روستایی و همچنین مطالعات فنی و اقتصادی جهت دستیابی به شاخص های اقتصادی و اجتماعی و ارائه الگوهای مناسب در این زمینه انجام می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علی می گوید

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در درج مطالب در سایت دروغ افکنی مینماید. ما 4 ساله درخواست ودیعه مسکن کردیم .در نوبت هم هستیم در بجنورد.از نماینده شهر هم نامه گذاشتیم. جدیدا بعد 4 سال حالا آقایون بنیاد مسکن میگن دیگه اصلا نمیدیم.حالا رئیس بنیاد میگه ما به مستاجرها وام میدیم. اونهایی که قبلا ثبت نام کردن بدید. بقیه پیش کش

  2. شادی می گوید

    میزان وام 2 میلیون تومان هست که چندین ماه در نوبت نگه میدارند تا خود متقاضی پشیمون بشه.2 میلیون تومان خیلی ناچیزه.آقایون کمتر بخورند تا به قشر کم درامد چیزی برسه

  3. مهدی می گوید

    ما 3 میلیون گرفتیم 2ماه طول کشید ولی گرفتیم

ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2