کارت خانواده بانک سرمایه به بازار آمد

کارت خانواده بانک سرمایه با هدف خدمت رسانی بهتر به مشتریان در تمامی شعب این بانک صادر می شود.سرپرست خانواده می تواند، برای اعضاء خانواده سقف برداشت روزانه و ماهانه تعیین کند و کارت مذکور به محض صدور با تعیین مبلغ توسط وی شارژ گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این کارت بنا به درخواست سرپرست خانواده که دارای کارت نقدی  سرمایه و مشتری بانک می باشد، برای تک تک اعضا خانواده با سنین بالای 12 سال صادر و دارای شماره مشتری اختصاصی بوده و با نام صاحب کارت صادر می گردد.

همچنین سرپرست خانواده می تواند، برای اعضاء خانواده سقف برداشت روزانه و ماهانه تعیین کند و کارت مذکور به محض صدور با تعیین مبلغ توسط وی شارژ گردد. لازم به ذکر است، کارت خانواده به درخواست سرپرست خانواده و به دو صورت نقدی و غیرنقدی صادر می گردد.

از امکانات و مزایای کارت خانواده سرمایه می توان به امکان شارژ کارت خانواده در اینترنت بانک از طریق سرپرست خانواده، امکان تغییر سقف برداشت ماهانه و روزانه در اینترنت بانک، امکان صدور کارت با شارژ صفر، امکان خرید شارژ تلفن همراه، امکان انتقال وجه بین تمامی اعضای خانواده و سرپرست، امکان پرداخت قبوض خدماتی و غیره اشاره کرد.

در ادامه آمده است: تمامی شعب بانک سرمایه آمادگی صدور آنی کارت خانواده را دارا می باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  −    =  42