برگزاری مجمع عمومی شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین

در ادامه برگزاری مجامع شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم پس از ارایه گزارش هیات مدیره و قرائت گزارش بازرس قانونی صورت‌های مالی شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین به تایید سهامداران رسید.

مجتبی شیروانی مدیر امور مشارکت‌های بانک اقتصادنوین در این مراسم گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل ارایه خدمات شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین به هموطنان عزیز صورت گرفته و در سال جاری شاهد گسترش شبکه شعب این شرکت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین از طریق شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور ارایه می‌شود، گفت: در صورت کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شبکه شعب شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین در سال جاری گسترش خواهد یافت.

بهرام کرکی مدیرعامل شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین نیز در مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با اشاره به اینکه شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین سوده‌ترین شرکت در میان شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین بوده است، گفت: علیرغم محدودیت‌های خارجی اعمال شده در این بخش شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین موفق شد با بهره‌مندی از نیروهای متخصص توانمند خدمات مورد نیاز مشتریان را در این بخش تامین کند.

وی در ادامه به راه‌اندازی تلفن گویای قیمت انواع ارز اشاره کرد و گفت: شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین به منظور تسهیل ارایه قیمت به هموطنان نسبت به راه‌اندازی تلفن گویای نرخ ارز اقدام کرده است که هموطنان عزیز می‌توانند برای دریافت این خدمت با شماره تلفن 82177007-021 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  4  =